עכשיו זה רשמי: אייפון 14 יושק בעוד שבועיים

אפל הכריזה שתקיים אירוע השקה ב-7 בספטמבר • באירוע מתוכננים להיות מושקים ארבעה דגמים של אייפון 14 וככל הנראה גם כמה מחשבי מק, אייפד וגם שלושה דגמים של שעוני אפל

בקרוב ההשקה של אייפון 14 / צילום: Shutterstock
בקרוב ההשקה של אייפון 14 / צילום: Shutterstock

ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה הערב (ד') רשמית כי תאריך ההשקה של האייפונים החדשים יהיה כפי שחזו השמועות, בתאריך 7.9. האירוע יתקיים תחת הכותרת "Far Out". ההכנסות ממכירת האייפונים מהוות יותר ממחצית מהמכירות של אפל בכללותה. עד כה אפל הציגה נתונים טובים ומכירות טובות, מבלי לחזות ירידה בביקוש - להבדיל מחברותיה בתחום.

באירוע הקרוב מתוכננים להיות מושקים ארבעה דגמים של אייפון 14, וככל הנראה גם כמה מחשבי מק, אייפד, וגם שלושה דגמים של שעוני אפל. בדומה לאירועים הקודמים - גם האירוע הזה יתקיים במתכונת וירטואלית ולא יכלול אירוע פיזי. העובדים כבר החלו להקליט את קטעיהם כחלק ממסיבת העיתונאים במהלך השבועות האחרונים, כך לפי בלומברג.

האייפונים החדשים צפויים לכלול שדרוגים במערך הצילום שיראה יותר גדול לצרכנים, שיפורים בחיי הסוללה ובפיצ'רים נוספים. הדגמים עצמם צפויים להשתנות, כשדגם המיני לא ימשיך.

● המחיר יעלה והמצלמה תשודרג: כל השמועות וההערכות על האייפונים החדשים

לפי אנליסטים ברחבי העולם, אייפון 14 צפוי להתייקר ב-100 דולר בהשוואה לדור הקודם, וזאת עקב עליית המחירים הגלובלית שנוגעת כמעט בכל תחומי התעשייה, וכן בשל המחסור ברכיבים שהקפיץ את המחירים. נכון לעכשיו לא ברור אם העלייה היא לכל המכשירים או רק לדגמי הפרו, שידוע שהם יקרים יותר מהדגמים הבסיסיים. לפי השמועות, אייפון 14 פרו יתחיל ממחיר של 1,100 דולר בארצות הברית, ואייפון פרו מקס יתחיל ב-1,200 דולר.