המותג הסיני CHERY נוחת בישראל עם מנועי טורבו-בנזין ותמחור אגרסיבי

ההיצע יכלול בעת ההשקה שלושה דגמי קרוס-אובר בגדלים שונים, במחירים של 140 אלף שקל ועד 180 אלף לדגם המפואר ביותר

רכב הכביש-שטח  Tiggo 8 Pro של CHERY / צילום: יח''צ יצרן
רכב הכביש-שטח Tiggo 8 Pro של CHERY / צילום: יח''צ יצרן

חברת קרסו מוטורס השיקה היום (ג') בישראל את השיווק של המותג הסיני CHERY. בשלב הראשון מושקים בישראל שלושה דגמי SUV, כולם עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 186 כ"ס ותיבה אוטומטית כפולת מצמדים. 

כבר לא עוסקים בשיפור תדמית: הרכבים הסינים משנים את כללי המשחק | ניתוח
קבוצת קרסו קיבלה את זיכיון היבוא לישראל של רכבי CHERY הסינית 
יצרנית הרכב הסינית צ'רי: בסוף 2022 ניכנס לישראל 

הדגם הבכיר הוא רכב הכביש-שטח Tiggo 8 Pro, שמגיעה כסטנדרט עם 7 מושבים בשלוש שורות. אורכו 4.72 מטר, והוא ניצב על בסיס גלגלים באורך 2.71 מטר. האבזור התקני כולל בין השאר חלון גג פנורמי, לוח מחוונים דיגיטלי מלא ומסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ'. האבזור הבטיחותי כולל חבילה מתקדמת של עזרים אקטיביים ומצלמה היקפית. מחיר הדגם הזה, שמתחרה בדגמים דוגמת מיצובישי אאוטלנדר, ניסן אקסטרייל וכו', מתחיל בכ-168 אלף שקל ומגיע עד 180 אלף שקל לדגם המפואר ביותר. 

הדגם השני, Tiggo 7 Pro, נמתח לאורך 4.5 מטר, ובסיס הגלגלים שלו באורך 2.67 מטר. יש לו חמישה מקומות ישיבה, וחבילת האבזור שלו דומה לזו של הדגם הגדול יותר וכוללת בין השאר דלת אחורית חשמלית ועוד. מחירו מתחיל ב-155 אלף שקל. 

Tiggo 7 Pro / צילום: יח''צ יצרן
 Tiggo 7 Pro / צילום: יח''צ יצרן

הדגם השלישי הוא קומפקט קרוס-אובר חדש לחלוטין, שישראל היא השוק הראשון במערב שזוכה לקבל אותו. אורכו 4.4 מטר, גובהו 1.59 מטר, ובסיס הגלגלים שלו באורך 2.63 מטר. הוא יוצע בשלוש רמות גימור, שבכולן מערך פיקוד דיגיטלי מלא ופריטים רבים נוספים. מחירו מתחיל כבר ב-140 אלף שקל ומגיע עד 152 אלף שקל לגרסה המפוארת ביותר. 

מלאים משמעותיים

כל הדגמים ישווקו עם אחריות לחמש שנים או 150 אלף ק"מ. החברה טוענת כי היא תוכל לספק "מלאים משמעותיים", כולל מסירות לליסינג. על-פי הערכת היבואן, היקף המכירות יהיה בין 8,000-10,000 מכוניות בשנה.

ברבעון השני או השלישי של השנה הבאה יגיעו לישראל גם הדגמים החשמליים של המותג CHERY, אולם המפרט שלהם עדיין לא ידוע.

בשלב הראשון השיווק יתבצע מאולם תצוגה ראשי ברחוב היוזמה בראשון לציון, בתוך מתחם קרסו. בנוסף ייפתחו מתחמי פופ-אפ ברחוב ריב"ל בתל אביב, ב"קריון" בקריית ביאליק ובירושלים ובאר שבע בצמוד לאולמות של ניסאן.