נחת בישראל: מותג הפרימיום הסיני WEY שמיובא על ידי סמלת

הדגם הראשון, קרוס-אובר גדול עם הנעת פלאג-אין, טווח חשמלי של 146 ק"מ וביצועים חזקים, יעלה החל מ-267 אלף שקל

דגם הקרוס אובר Coffee של WEY / צילום: תמונת יצרן
דגם הקרוס אובר Coffee של WEY / צילום: תמונת יצרן

קבוצת סמלת השיקה היום (ד') את מותג הפרימיום WEY מבית יצרנית הרכב הסינית גרייט-וול. הדגם הראשון שמגיע לישראל הוא הקרוס-אובר המכונה COFFEE 01 שאורכו 4.87 מ', רוחבו 1.96 מ', גובהו 1.69 מ' ובסיס הגלגלים שלו באורך 2.91 מ'. הרכב מצויד במערכת הנעת פלאג-אין עם סוללה גדולה של 36.7 קילוואט-שעה, שמאפשרת נסיעה על חשמל בלבד לטווח של עד 146 ק"מ, שני מנועים חשמליים - קדמי ואחורי - ומנוע טורבו-בנזין בנפח 2 ליטר. ההספק המשולב עומד על 476 כ"ס והרכב מסוגל להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-5 שניות ולהגיע לטווח רצוף כולל של עד 800 ק"מ. זמן הטעינה של הסוללה משקע ביתי הוא כ-4 שעות.

הרכב מגיע ברמת אבזור וגימור גבוהה כבר מדגם הבסיס, שכוללת בין השאר חישוקי 21 אינץ', פנסי LED ממוחשבים בחזית, מושבים קדמיים חשמליים, מערך תצוגה דיגיטלי שכולל מסך מרכזי בגודל 14.6 אינץ' ושני מסכים נוספים. הגרסה הבכירה מגיעה גם עם גג פנורמי נפתח ועוד. באגף הבטיחות כולל הרכב חבילה אקטיבית מתקדמת.

הרכב מגיע עם אחריות מורחבת של 5 שנים על הרכב ו-8 שנים על הסוללה. המחיר מתחיל בכ-267 אלף שקל לדגם הבסיס ומגיע עד כ-300 אלף שקל לדגם הבכיר. ברבעון השני של השנה אמור להצטרף למותג דגם נוסף, קומפקטי וזול יותר. היבואן מעריך כי ימכור בישראל כ-400 בשנה הקרובה.