geely | בלעדי

צעדים ראשונים להרחבת הפעילות של GEELY בישראל ב-2023

משלחת בכירה של מנהלים מקונצרן GEELY הסיני ביקרה בימים האחרונים בישראל לקראת הרחבת פעילותה המקומית ב-2023 • המשלחת, בהובלת סגני נשיא ומנהלי מותגים בקבוצה, הגיעה כאורחת של מובילאיי

הקרוסאובר היוקרתי של  ZEEKR / צילום: יצרן
הקרוסאובר היוקרתי של ZEEKR / צילום: יצרן

קבוצת הרכב הסינית GEELY נערכת להרחיב את פעילותה בישראל. בימים האחרונים ביקרה בישראל משלחת של מנהלים בכירים מהקבוצה בראשות סגני נשיא של הקבוצה ומנכ"ל חטיבת רכבי הפרימיום החשמליים ZEEKR של הקבוצה. המשלחת הגיעה כאורחת של חברת מובילאיי, שעמה יש לה שיתוף פעולה אסטרטגי בתחום הנהיגה האוטונומית, אולם נפגשה גם עם יבואני רכב בישראל.

קיה פיקנטו ב-90 אלף שקל: העלאת המחירים של המכוניות הקטנות שחמקה מתחת לרדאר 
סיכום 2022 ברכב: למה ירדו מסירות הרכבים ומה שיעור החשמליות? 

קבוצת GEELY היא כיום קבוצת הרכב הסינית בעלת היקף המכירות הגדול בישראל בפלח הרכב החשמלי. המותג GEOMETRY של הקבוצה הוביל את דירוג המסירות של הרכב החשמלי בשנה החולפת עם 6816 מסירות, נתח של 24.6% מכלל השוק, בנוסף ל-117 מסירות של מותג הפרמיום POLESTAR של הקבוצה ו-241 כלי רכב חשמליים של המותג וולבו.

אולם ב-2023 צפויה נוכחות הקבוצה להתרחב משמעותית עם ההגעה לישראל של שאר מותגי הקבוצה, תחת יבואנים שונים, ובהם מותג הפרמיום החשמלי ZEEKR, מותג רכבי הספורט/פאר החשמליים LOTUS ומותג דגמי הקרוס-אובר החשמליים SMART. בנוסף יגיע בקרוב לארץ מותג המשאיות החשמליות הקלות של הקבוצה, שמיוצג על ידי UTI.

ובתוך כך הציג אתמול המותג ZEEKR את הרכב החשמלי הסדרתי בעל הטווח הגדול ביותר שקיים כיום. הרכב, מדגם ZEEKR 001, מצויד בסוללה בקיבולת 140 קילוואט ומסוגל להשיג טווח רצוף של 1032 קילומטר בין טעינות על פי התקן הסיני. על פי התקן האירופאי מדובר בטווח משוער של מעל 800 ק"מ בין טעינות. בשלב הראשון הרכב הושק בסדרה מוגבלת של 1000 יחידות ומחירו גבוה ב-15 אלף דולר ממחיר הדגם "הרגיל" עם סוללה של 100 קילוואט-שעה, שמחירו כ-58 אלף דולר.