דוז פואה לנועה קירל, גם ברייטינג: כמה אנשים בישראל צפו בשידורי חצי הגמר של האירוויזיון?

נועה קירל הבטיחה את מקומה בגמר האירוויזיון בשבת, אך האם היא הצליחה לסחוף גם את הצופים בבית? הביצוע של "יוניקורן" בחצי הגמר גרף רייטינג של 34.2%, משמעותית גבוה יותר מהשנה שעברה • כמה אנשים בישראל צפו במשדר המיוחד ב"כאן", ומה שודר בערוצים האחרים?

נועה קירל בחצי גמר האירוויזיון בליברפול / צילום: My first value, Phil Noble
נועה קירל בחצי גמר האירוויזיון בליברפול / צילום: My first value, Phil Noble

אמש (ג'), הנציגה הישראלית לאירוויזיון הופיעה וסחפה את כל אירופה. ההופעה המרשימה על הבמה הבטיחה את מקומה בשלב הגמר שישודר בכאן 11 ביום שבת הקרוב. אך לא רק מה שקרה על הבמה היה מרשים, אלא גם נתוני הרייטינג של כאן 11, לפי נתוני ועדת המדרוג.

לפטר את רואי החשבון בקלות? התוכנית החדשה שמסעירה את הענף 
לאן הולכים השווקים ואיפה להשקיע: התחזית של בכירי שוק ההון המקומי 

משדר האירוויזיון שהתחיל בשעה 22:00 בכאן 11 גרף 23.7% רייטינג, נתון טוב לתאגיד השידור הציבורי. יתרה מכך, רק הביצוע של נועה קירל, הנציגה הישראלית, גרף נתון משמעותית הרבה יותר גבוה - 34.2%. לצורך ההשוואה, בשנה שעברה, חצי הגמר בהשתתפות הנציגות הישראלית גרף רק 7.3%. כעת המבט לשידורי הגמר שצפויים להיות חזקים הרבה יותר.

בכאן דיגיטל דיווחו על יותר מ-300 אלף צפיות באתר, בכאן BOX ובמובייל.

במקביל לכך - בערוצים האחרים שודר כך: בקשת היה משדר חדשות מיוחד עם סיון רהב מאיר שגרף 4%, ברשת גם משדר מיוחד עם אלי ראכלין שרשם 2.1% ובערוץ 14 גם משדר מיוחד עם 2.4%. אמש גם שודרו משחקי חצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי, ובערוץ הספורט רשמו 8.5%.

בתאגיד פעלו נכון ומילאו את המשדר לא רק בחסויות מסחריות, אלא גם בטיזרים לתכני התאגיד המובטחים לימים הקרובים. זה כמובן בניסיון למשוך צופים חדשים לתכני התאגיד.

מה עוד היה ברייטינג אמש? ברצועת 19:00 היו מהדורות מוקדמות בכלל הערוצים: בקשת נרשם 12%, ברשת גרפו 4.7%, בכאן 11 עם אילה חסון רשמו 5.3% ובערוץ 14 נרשם 3.9%. מבחינת מהדורות החדשות, בקשת 17%, ברשת 6.7%, בתאגיד 8.6%, ובערוץ 14 נרשם 6.4%. הפטריוטים בערוץ 14 גרפו 7.7%. התאגיד נהנה מהייפ סביב האירוויזיון, ותפס את המקום השני ברצועות הפרה פריים, מהדורה ואת המקום הראשון בפריים טיים.