תמנון | בלעדי

הרשת הרוסית החדשה הבריזה, ותמנון תישאר בקניון עזריאלי עד מרץ

לגלובס נודע כי הרשת הרוסית "גלוריה ג'ינס" שהייתה אמורה להשיק את הכניסה שלה לישראל ולהחליף את תמנון במיקום הנחשק, נסוגה ברגע האחרון • מהנהלת הקניון ביקשו מתמנון להאריך את החוזה עמם עד לחודש מרץ

חנות רשת אופנת תמנון / צילום: יח''צ
חנות רשת אופנת תמנון / צילום: יח''צ

31 באוגוסט היה אמור להיות היום בו רשת האופנה תמנון עוזבת סופית את קניוני עזריאלי, ולסגור את הסניף האחרון שנשאר בקניון עזריאלי תל אביב בסיומו של סכסוך מתוקשר בין בעלי תמנון ברוך ריינר להנהלת עזריאלי. לגלובס נודע כי הרשת הרוסית "גלוריה ג'ינס" שהייתה אמורה להשיק את הכניסה שלה לישראל ולהחליף את תמנון במיקום הנחשק, נסוגה ברגע האחרון, ומהנהלת הקניון ביקשו מריינר להאריך את החוזה עמם עד לחודש מרץ. על פי הערכות גורמים בכירים בעולם האופנה, ההשארות של תמנון בעזריאלי תל אביב למרות אמירות העבר של ריינר, נעשתה לאחר שהצדדים ישבו למשא ומתן.

הקמעונאים הצליחו לייבא חלב בזמן קצר. עכשיו הכדור נמצא בידיים של סמוטריץ'
בלי לייצר מוצר אחד נייקי שוב מיצבה את עצמה כענקית

הסניף בעזריאלי תל אביב נחשב לסניף הדגל, והוא מתפרס על פני 900 מ"ר. בעבר אמר ריינר כי נקודת השבר בה החליט לסגור את סניפיו בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ הגיעה כשדמי הניהול והשכירות עברו את ה-20% ממחזור המכירות. עוד אמר כי "הסניף בעזריאלי הוא הפסדי מיומו הראשון, וזה מאוד חריג. אין לנו סניפים הפסדיים.. העומס בעזריאלי הוא הגבוה ביותר בפער ניכר מול שאר חברות הנדל"ן המסחרי, וללא שום הצדקה. אני מאמין שזה שנעזוב את עזריאלי ישפר את השורה התחתונה שלנו. לדעתי זה שווה לנו כמה מיליונים בשנה בלי לפתוח עוד חנויות, רק לסגור אצלם".

מייסד ומנכ''ל רשת תמנון, ברוך ריינר / צילום: יוסי כהן
 מייסד ומנכ''ל רשת תמנון, ברוך ריינר / צילום: יוסי כהן

בשנתיים האחרונות תמנון סגרה את כל סניפיה בקניוני עזריאלי, ביניהם במודיעין, עכו ורמלה, וכאמור קניון עזריאלי תל אביב הוא האחרון בו קיימת נוכחות של הרשת. כעת נשאלת השאלה אם לאור ההתפתחויות תמנון ועזריאלי יגיעו לעמק השווה, ותמנון תשוב לפתוח סניפים מחדש בקניוני עזריאלי.

מקבוצת עזריאלי נמסר כי "תמנון ממשיכה בהסכם שלה בקניון עזריאלי ת״א".