הכנסות מאנדיי זינקו ב-38% ברבעון; "מושפעים באופן מינימלי מהמצב"

החברה רשמה רווח של 7.5 מיליון דולר (לפי GAAP), בהשוואה להפסד של 23 מיליון דולר ברבעון המקביל • רועי מן וערן זינמן, מנכ"לים משותפים במאנדיי: "ההשפעה של המצב הנוכחי על הפעילות הגלובלית שלנו היא מינימלית"

ערן זינמן ורעי מן, מנכ''לים משותפים, מאנדיי.קום / צילום: נתנאל טוביאס
ערן זינמן ורעי מן, מנכ''לים משותפים, מאנדיי.קום / צילום: נתנאל טוביאס

חברת התוכנה מאנדיי , שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה, עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון השלישי של השנה, עם הכנסות של 189 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP בסך 64 סנט למניה.

מה קרה למניית למונייד, ואיזו תמיכה קיבלה Wix מאוקראינה
מנכ"ל טאואר: "עמדנו בכל ההתחייבויות ללקוחות. מודים על כך לעובדים בישראל ובעולם"

ההכנסות ברבעון צמחו ב-38.2% ביחס לרבעון המקביל, ובשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, הצמיחה הייתה בשיעור של 42.8% להכנסות של 527 מיליון דולר. מאנדיי עברה ברבעון השלישי לרווח נקי לפי כללי החשבונאות (GAAP), כאשר רשמה רווח של 7.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 23 מיליון דולר ברבעון המקביל. מתחילת השנה, ההפסד הנקי הצטמצם ב-89.5% ל-14.2 מיליון דולר. על בסיס Non-GAAP, בנטרול התגמול ההוני לעובדים, הרווח הנקי ברבעון היה 33 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, ומתחילת השנה נרשם רווח נקי של 61.2 מיליון דולר, לעומת הפסד בתקופה המקבילה. במהלך הרבעון השלישי, מאנדיי ייצרה תזרים חופשי של 64.9 מיליון דולר ובסיום התקופה, היו לה בקופה למעלה ממיליארד דולר במזומן.

"הרבעון השלישי היה רבעון חיובי נוסף של מאנדיי, עם המשך המומנטום הנובע מהאסטרטגיה של ריבוי מוצרים וביקוש חזק מצד הלקוחות שלנו", אמרו רועי מן וערן זינמן, מייסדים ומנכ"לים משותפים מאנדיי. "אנו מאוד מרוצים מההתקדמות של mondayDB, התשתית החדשה לפלטפורמת WorkOS שהשקנו מוקדם יותר השנה. הפריסה של mondayDB ממשיכה להקדים את לוח הזמנים המתוכנן, והלקוחות שלנו כבר רואים שיפור משמעותי במהירות עבור השימושים הנרחבים והמורכבים ביותר שלהם בפלטפורמה".

"בטוחים ביכולתנו לעמוד ביעדים העסקיים שהגדרנו"

בשיחת הוועידה התייחסו המנכ"לים המשותפים למצב בישראל: "בלב כבד אנו גם רוצים להתייחס לאירועים הטרגיים האחרונים שהתרחשו בישראל. מחשבותינו עם כל אלו שנפגעו מהתקפות הטרור הקשות והאלימות שאירעו ב-7 באוקטובר ובתקופה האחרונה. נציין כי בשלב זה, ההשפעה של המצב הנוכחי על הפעילות הגלובלית שלנו היא מינימלית, ואנו ממשיכים להיות בטוחים ביכולתנו לעמוד בכל היעדים העסקיים והפיננסיים שהגדרנו".

מן וזינמן הוסיפו כי "מבחינת הכנסות, ישראל מהווה אחוז חד-ספרתי נמוך מסך כל ה-ARR שלנו. בזמן שכ-7% מכוח העבודה הגלובלי שלנו זומן לשירות מילואים, העובדים בישראל ובכל רחבי העולם עשו מעל ומעבר כדי למלא את כל הפערים, בצורה חלקה, על מנת להבטיח שהחברה תמשיך להתנהל באופן רציף. יתר על כן, כל שרתי הנתונים שלנו פרוסים גלובלית ברחבי צפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה, מה שמבטיח שהפעילות שלנו תימשך ללא כל הפרעה. אנו עוקבים אחר המצב מקרוב ונבצע את ההתאמות הנדרשות בתוכניות שלנו בהתאם לצורך".

נזכיר שעובדי מאנדיי נרתמו מתחילת המלחמה לריכוז היוזמות האזרחיות בעורף וסייעו בבניית התשתית לניהול חמ"לים שונים. מניית מאנדיי עולה בטרום מסחר בנאסד"ק בעקבות הדוחות, ומתקרבת שוב ל-155 דולר - מחיר ההנפקה שלה מ-2021, שבו לא נסחרה מאז פרוץ המלחמה. שווי השוק של מאנדיי הוא כ-6.8 מיליארד דולר.