הסוף של ויקטורי CITY: אייל רביד במו"מ להעברת 7 סניפים בת"א לידיים חדשות

מנכ"ל רשת ויקטורי מנהל מגעים להעברת סניפי תת-הרשת העירונית ויקטורי CITY שפתח לפני כשנתיים, לידיים אחרות • לא מדובר כרגע ברשתות גדולות אחרות, כי אם במו"מ עם שלושה גופים קטנים שמעוניינים להתחיל להפעיל את אותם סניפים גם בשבת

אייל רביד, מנכ''ל רשת ויקטורי / צילום: עומר וידר
אייל רביד, מנכ''ל רשת ויקטורי / צילום: עומר וידר

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, מנהל משא-ומתן להעברת סניפי תת-הרשת העירונית "ויקטורי CITY" שפתח לפני כשנתיים, לידיים אחרות. לא מדובר כרגע ברשתות גדולות אחרות, כי אם במשא-ומתן עם שלושה גופים קטנים שמעוניינים להתחיל להפעיל את אותם סניפים גם בשבת, מה שרביד לא מתכנן לעשות, ובכך הוא למעשה מוותר על רווחים שנרשמים למתחריו שכן עובדים בסופי השבוע.

מדובר על שבעה סניפים ברחבי תל אביב אותם שוכרת הרשת - באחד העם, יהודה הלוי, ויצמן, אלנבי, רוטשילד, מרגוזה ופלורנטין. 

מנהלי השיווק נערכים ל-2024 עם קמפיינים צנועים ותקציבים מאתגרים 
הפעילות במרכזים המסחריים ובקניונים בזמן המלחמה משדרת סימני אופטימיות

נזכיר כי ביולי2021 הודיע רביד כי בכוונתו לפתוח 50 סניפים שכונתיים בגוש דן עד לסוף 2023 תחת הפורמט "ויקטורי CITY" - קונספט שיתחרה ב-AM:PM , טיב טעם, סופר יודה, שופרסל אקספרס ובמספר לא מבוטל של חנויות פרטיות הפזורות בתל אביב בפרט ובערים בכלל. אולם באוגוסט האחרון הודיעה הרשת כי החליטה, לאחר פתיחת שישה סניפים בלבד, על עצירת התפתחות תת-הרשת ובחינה מחדש של כל העניין, לאחר שהסניפים תרמו לירידה של 0.4% ברווח התפעולי של החברה בחציון הראשון של 2023.

בראיון שהעניק לגלובס לפני שנה וחודשיים, לאחר שפתח ארבעה סניפים, אמר רביד כי המהלך הצדיק את עצמו נכון לאותו מועד. הוא הוסיף כי ייתכן שיעמוד ביעד של פתיחת סניפים עד סוף 2023, ו"יש מצב שנעמוד ביעד. הכול עניין של מיקומים. הרעיון הוא לבוא למקום שאפשר לעשות בו טוב יותר ממה שכרגע מתבצע שם, וכרגע המחירים אצל המתחרים שלנו מאוד יקרים", אמר.

אי-אפשר להגיד שמחירי המזון יורדים, אבל התחרות העזה בתל אביב רק גוברת, כשבכל רחוב כמעט ישנה נציגות למספר רשתות וחנויות פרטיות. ככל הנראה רביד מעדיף לשנות כיוון ולהשקיע בסניפים גדולים יותר בפריפריה, כשב-2024 צפויים להיפתח לפחות ארבעה סניפים - בתל מונד ובחריש מעל 1,000 מ"ר, בעמק חפר למעלה מ-2,000 מ"ר ובדימונה סניף שיתפרש על פני למעלה מ-3,000 מ"ר.