עוברת למשרד עו"ד פרטי: התפקיד החדש של פרקליטת מחוז ירושלים

פרקליטת מחוז ירושלים, עו"ד כוכבית נצח דולב, מצטרפת כשותפה למשרד "אגמון עם טולצ'ינסקי" • תשמש במשרד כראשת תחום הליטיגציה המינהלית

משרד המשפטים בירושלים. / צילום: יוסי זמיר
משרד המשפטים בירושלים. / צילום: יוסי זמיר

פעם נוספת מאבד השירות הציבורי אדם עתיר ידע וניסיון לטובת המגזר הפרטי: פרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי), עו"ד כוכבית נצח דולב, מצטרפת כשותפה למשרד "אגמון עם טולצ'ינסקי" והיא תשמש שם כראשת תחום הליטיגציה המינהלית.

בוטלה הרשעת מנכ"ל עמותת "מסעדנים חזקים יחד"
העתירה החדשה להוצאת נתניהו לנבצרות נדחתה על הסף

תחת ניהולה של נצח דולב, פרקליטה ומנהלת מוערכת בשירות המדינה, ייצגה פרקליטות המחוז כ-4,300 תיקים אזרחיים ומנהליים מורכבים ביותר. היא ייצגה את המדינה בין היתר בעתירות מכרזים בעניינם של כביש חוצה ישראל, התפלת מי ים והולכת הגז הטבעי, בעתירות בתחום התכנון והבניה, בתחום דיני עבודה, ובענייני מחשובה של הנהלת בתי המשפט. בנוסף, הובילה נצח דולב את תחום האכיפה המשולבת בפרקליטות, שכלל מאבק משותף בפשיעה של הפרקליטות הפלילית, האזרחית והיחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית. 

המעבר למשרד אגמון עם טולצ'ינסקי משאיר את נצח דולב בתחומי המומחיות שלה, אך מעביר אותה לצד השני של המתרס בהרבה מן המאבקים שניהלה לאורך השנים כזכור, בשנים האחרונות ייצג המשרד את שותפות לוויתן בעתירות בעניין הקמת הפרויקט ותנאי פעילותו, את חברת ישראכרט בעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד בנק ישראל ורשות התחרות, ואת חברת אנרג'יקס בפרויקט הקמת טורבינות רוח ועוד.

הצטרפותה של כוכבית כשותפה וראשת מחלקה, מצטרפת להחלטת המשרד למנות ארבע שותפות חדשות: עוה"ד מזל מרו, אביטל סלע, שיר אנג'ל כץ וציפי מנור. יצוין כי המשרד הוא בין הבודדים בישראל שאותו מובילה שותפה מנהלת, ובראש שמונה ממחלקות הליבה בו עומדות נשים. בשנת 2023 זכה המשרד בתואר משרד השנה בישראל בקידום נשים במשפט. התואר הוענק ע"י מדריך הדירוג הבינלאומי Women in Business Law, שעם שותפיו נמנים המדריך הבינלאומי IFLR והמגזין ITR.