מליסרון משקיעה 65 מיליון שקל בשיפוץ קניון עופר בפתח תקווה

במסגרת השיפוץ יושלמו בשבועות הקרובים פתיחה של שבעה מותגים בינלאומיים ומקומיים בהשקעה של כ-53 מיליון שקל - הבולט בהם הוא של זארה, שפתחה בקניון את החנות הגדולה בארץ בהשקעה המוערכת בכ-25 מיליון שקל

קניון עופר בפתח תקווה / צילום: גדי סיירא
קניון עופר בפתח תקווה / צילום: גדי סיירא

קבוצת מליסרון משקיעה כ-65 מיליון שקל בשדרוג ושיפוץ קניון עופר הגדול בפתח תקווה. במסגרת השיפוץ והשבחת התמהיל יושלמו בשבועות הקרובים פתיחה של שבעה מותגים בינלאומיים ומקומיים בהשקעה של כ-53 מיליון שקל, הבולט בהם הוא של זארה, שפתחה בקניון את החנות הגדולה בארץ בהשקעה המוערכת בכ-25 מיליון שקל. 

המרכז המסחרי "הכי גדול בישראל" ייבנה בעיר המפתיעה הזאת
דוחות הקניונים וחברות האופנה מגלים: הישראלים משלמים יותר

החנות המחודשת של זארה מתפרשת על פני 3,500 מ"ר, כשטרם השיפוץ גודלה עמד על כ-1100 מ"ר. בחנות יופעלו גם לראשונה בארץ קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות, וכמו כן זו החנות הראשונה בארץ בה קיימת מחלקת תינוקות. 

סניף זארה בקניון עופר בפתח תקווה / צילום: גדי סיירא
 סניף זארה בקניון עופר בפתח תקווה / צילום: גדי סיירא

בין המותגים הנוספים שייפתחו בקניון נמנים CALZEDONIA ,INTIMISSIMI ,RAZILI ,IMPRESS ,NARS, ולאחרונה נפתח הסניף הראשון של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, בחנות שמתפרשת על פני כ-600 מ"ר. 

"תמהיל מדויק" 

"עופר הקניון הגדול בפתל תקווה הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חוויית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת-גג אחת", מסר עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר. "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על-ידי המשך השבחתו, ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חוויית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר".

קניון עופר פתח תקווה הוקם בשנת 1999. שטח המסחר שלו עומד על כ-40 אלף מ"ר, ולפי נתוני החברה, מבקרים בו כ-25 אלף איש מדי יום. בקניון קיימים כ-220 מותגים מקומיים ובינלאומיים, והוא כולל 1850 מקומות חניה.

נראה כי התחרות בפתח תקווה הולכת וגוברת, כשביג מרכזי קניות הודיעו מוקדם יותר השנה על תחילת שיווק מתחם הפאשן שמוקם בעיר, לא רחוק מקניון עופר. המתחם צפוי להשתרע על פני כ-63 דונם ויכיל כ-250 אלף מ"ר תעסוקה שיתפרשו על שלושה מגדלים בני 40 קומות לצד 65 אלף מ"ר מסחר. צפי השלמת הבנייה של ביג פאשן פתח תקווה עומד על שנת 2028.