חברות ההייטק מגיעות למסך הישראלי והרובוט של מותג האיפור

מהלכי קריאייטיב חדשים לפאפאיה ולחברת הגיימינג SciPlay • תערוכה חדשה מציגה את נקודת מבטם של בני הגיל השלישי שפונו מביתם במלחמה • המעצב הגרפי שמקבל פרס מפעל חיים • ושני מינויים חדשים • אירועים ומינויים חוזר במתיחת פנים

רון שחר בקמפיין פאפאיה / צילום: פאפאיה
רון שחר בקמפיין פאפאיה / צילום: פאפאיה

על המדור

מדור אירועים ומינויים חזר. נשמח להמשיך ולפרסם אייטמים שמדגישים התגייסות אזרחית גם במתכונת המתחדשת. מוזמנים לפנות אלינו במייל i-can-help@globes.co.il

1פרסום

אמנם אלה לא פרסומות לסופרבול, אבל חברות ההייטק מגיעות למסך הישראלי. ראשונה היא פאפאיה, שבמהלך קריאייטיבי מוצלח בחרה ברון שחר, לשעבר מנחה "המרוץ המיליון", להוביל סדרת חסויות בעונה החדשה של התוכנית בקשת 12. הרעיון: שחר מתקשה להתגבר על שינוי הסטטוס. המטרה: לגייס עובדים חדשים, שיצטרפו לכ-300 העובדים הקיימים של החברה.

עד כה שודרו ארבע חסויות משעשעות, שבכולן משתתפים עובדי החברה עצמם, ולצדם כאמור שחר. המהלך בוצע באמצעות look and listen של רועי מישר ולירון עטיה, שאחראים גם על סרטוני ברקוני.

"ידענו שאנחנו מעוניינים לעשות קמפיין בפריים טיים, אבל רצינו להביא פיצוח שמתאים לסגנון שלנו, לאופי של החברה, והרגשנו שזה משיג את זה בדיוק. ורק כדי להבהיר: אנחנו מגייסים לעשרות משרות", מספרת עדי פועה קורמן, מנהלת ה-brand והתקשורת בפאפאיה.

גם בחברת הגיימינג SciPlay יוצאים בקמפיין דומה, שישודר במהלך שידורי אולימפיאדת פריז בערוץ הספורט. הקמפיין יעלה כבר השבוע, לקראת תחילת שידורי משחקי האולימפיאדה. בפרסומת של סייפליי משתתפים עובדים המגלמים ספורטאים אולימפיים בטקס הענקת מדליות, כאשר במקומן הם מקבלים תג עובד. כיום מעסיקה החברה כ-300 עובדים.

ההשקעה בקמפיין מוערכת במיליוני שקלים, והוא יכלול גם שילוט חוצות בנתיבי איילון, קניון עזריאלי ועוד. המהלך נעשה באמצעות Green Productions.

קמפיין סייפליי / צילום: Green Productions
 קמפיין סייפליי / צילום: Green Productions

2 חדשנות 

מותג האיפור והטיפוח IL MAKIAGE משיק עמדה רובוטית שמסוגלת להתאים ולמכור מוצרי טיפוח באופן אוטומטי. הפיתוח נעשה בשיתוף חברת PopNblum בהשקעה של כחצי מיליון שקל, והעמדה הראשונה מוצבת בדיזינגוף סנטר בתל אביב.

העמדה הרובוטית של IL MAKIAGE
 העמדה הרובוטית של IL MAKIAGE

3 תערוכה 

תערוכת הצילומים של רפאל שחרי "חדר 710: רחוקים מהבית קרובים ללב" מציגה את נקודת מבטם של בני הגיל השלישי שפונו מביתם במלחמה. התערוכה, ביוזמת עמותת שפר, תוצג בתיאטרון שרובר בירושלים ב-1-31.8.24.

לדברי איילה וול, מנכ"לית עמותת שפר, "יצאנו אל אורחי המלונות הוותיקים, ביקרנו בחדריהם, ואספנו במילה ובמבט את רגעי החיים: חדרים שהפכו לעולם ומלואו, אוספי זיכרונות מהשבת הנוראה והתבוננות על הכוחות המתגלים בכל אחד ואחת מהם לנוכח המציאות החדשה. בצילומים ניסינו ללקט רגעים וחפצים אישיים הקושרים אותם לביתם, מזוודות האוצרות עבר עשיר וחלונות הפתוחים לחלומות ותקוות לעתיד".

מאיר מרציאנו, מתוך תערוכת הצילומים של רפאל שחרי ''חדר 710: רחוקים מהבית קרובים ללב'' / צילום: רפאל שחרי
 מאיר מרציאנו, מתוך תערוכת הצילומים של רפאל שחרי ''חדר 710: רחוקים מהבית קרובים ללב'' / צילום: רפאל שחרי

4 פרס

המעצב הגרפי דן בר שי, 85, יקבל פרס מפעל חיים בתחרות המיתוג Israel Brand Award 2024. בר שי אחראי, בין היתר, על הלוגואים של חברות כמו תנובה, תלמה, ארקיע ויטבתה. התחרות תתקיים בנובמבר, וניתן להגיש אליה עבודות עד ה-31 ביולי.

דן בר שי
 דן בר שי

5 מינויים

שני פיין מונתה למנהלת החטיבה העסקית של BUYME, אחרי שנתיים כסמנכ"לית הסחר של וולט ישראל.

שני פיין / צילום: דנה תמרי
 שני פיין / צילום: דנה תמרי

תא"ל במיל' נרי הורוביץ, לשעבר קצין תותחנים ראשי בצה"ל, מונה ליועץ אסטרטגיה בכיר ב-Attis Aviation העוסקת בחדשנות בכטב"מים.

תא''ל במיל' נרי הורוביץ / צילום: Attis Aviation
 תא''ל במיל' נרי הורוביץ / צילום: Attis Aviation

מספר היום

28.5%
רייטינג השיא בצפייה בגמר היורו בישראל נרשם בדקת הסיום של המשחק, בו ניצחה ספרד