לרגל הרפורמה בשוק החשמל: תקציב נגה עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

השחקניות החדשות בשוק האנרגיה עלו בקמפיינים, וכעת מצטרפת אליהן גם החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל • שלוש מתחרות מטופלות בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

מירי נבו בקמפיין של נגה, החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
מירי נבו בקמפיין של נגה, החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

לקראת סוף השבוע תצא לדרך הרפורמה בשוק החשמל של ישראל. עם פתיחת השוק לתחרות, כ-3.1 מיליון לקוחות יוכלו לנייד את החשבון שלהם מחברת החשמל, שעד כה שלטה בשוק, לשחקניות החדשות שמצטרפות לזירה. חלקן אף עלו בקמפיינים חדשים לפרסום המהלך. 

3.1 מיליון לקוחות יוכלו לנייד את חשבון החשמל מסוף החודש. איך זה יעבוד
בזק ו-PowerGen משיקות את מותג החשמל שלהן. אלה ההנחות שיציעו
כמה כסף רפורמת החשמל תחסוך לכם?

כעת מצטרפת אליהן גם נגה, החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל הארצית, שבחרה באמצעות מכרז בגליקמן-שמיר-סמסונוב על פני ראובני-פרידן, כדי להוביל את קמפיין ההסברה בנושא. גובה התקציב עומד על כ-3.5 מיליון שקל, והוא יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, עיתונות מודפסת ורדיו.

הפרזנטורית שנבחרה לקמפיין היא מגישת ערוץ הספורט מירי נבו, בנימוק שהיא "נתפסת אמינה, אהודה, פופולרית ועל-דורית". במקביל לעליית הקמפיין תהווה נבו חלק ממערך השידורים של אולימפיאדת פריז 2024, שתיפתח השבוע.

לדברי גיל סמסונוב, יו"ר גליקמן-שמיר-סמסונוב, "במחקרים שקדמו לקמפיין עלה שהציבור רוצה לדעת שזה אותו חשמל ואותה תשתית, ולכן הקמפיין משקף את ההבטחה למחיר זול ולאותו שירות, לצד ביטחון בתהליך - הכולל פעולה אחת בלבד".

מי עלה, ומי על הקווים

החברה הראשונה שעלתה עם קמפיין בנושא, לפני כחודש, הייתה בזק אנרג'י בהובלת הפרזנטורית הקבועה של חברת התקשורת, עדי אשכנזי. עם עליית הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הכריזה בזק כי היא מתכננת לגייס כ-400 אלף לקוחות עד שנת 2030.

לאחר מכן עלתה לאוויר הוט, שבספטמבר הקודם נפרדה ממשרד הפרסום ראובני-פרידן, ומאז נעדרה מהמסך. הפרסומת להוט אנרג'י נעשתה עצמאית, ובמרכזה השחקן אורי לייזרוביץ' בדמותו מסדרת הדגל "שבאבניקים" מפציר בצופים ש"הגיע הזמן שתראו את האור". ההצעה של הוט כוללת חבילות משולבות של שירותי תקשורת וחשמל.

בשבוע שעבר הצטרפה אליהן אלקטרה פאוור (לשעבר סופרגז), שחקנית חדשה בהפסקת הפרסומות. את הקמפיין, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מובילה הפרזנטורית רוני דלומי, ולמעשה מדובר בסנונית ראשונה - בקרוב צפויים לעלות סרטים נוספים, תחת האמירה "משנים את האנרגיה בבית".

מי שבינתיים נותרו מחוץ להפסקת הפרסומות הן סלקום (שעלתה בקמפיין דיגיטל בלבד, באמצעות משרד הפרסום החדש ראובני-פרידן), פרטנר (שאמורה לעלות בהמשך באמצעות מקאן תל אביב), פזגז (d-say) ואמישארגז (אדלר-חומסקי&ורשבסקי). בנוסף להן ישנה חברת החשמל (המטופלת אף היא באדלר-חומסקי&ורשבסקי), שבשלב הראשון נאסר עליה להתחרות בספקים החדשים.