השפים הישראלים שהיו אחראיים על האוכל בחתונת הענק ההודית

150 מיליון דולר הושקעו בחתונתו של אננט אמבאני, בנו של האיש העשיר ביותר באסיה • כ–30 אלף ילדים מפונים ישתתפו ללא עלות בקייטנות קיץ • תערוכת קומיקס חדשה לציון 50 שנה לספר "אל עצמי" • מדור אירועים ומינויים חוזר במתיחת פנים

אננט אמבאני ורדיקה מרצ'נט / צילום: צילום מסך מאינסטגרם
אננט אמבאני ורדיקה מרצ'נט / צילום: צילום מסך מאינסטגרם

על המדור

מדור אירועים ומינויים חזר. נשמח להמשיך ולפרסם אייטמים שמדגישים התגייסות אזרחית גם במתכונת המתחדשת. מוזמנים לפנות אלינו במייל i-can-help@globes.co.il

1חתונת בנו של האיש העשיר ביותר באסיה

לא פחות מ־150 מיליון דולר הושקעו בחתונתו של אננט אמבאני, בנו של האיש העשיר ביותר באסיה מוקש אמבאני, עם רדיקה מרצ'נט, בת למשפחה עשירה שעשתה את הונה בתחום התרופות. מתוך זה, כ־50 מיליון דולר (!) הושקעו בקייטרינג - שעליו הופקדו השפים הישראלים טליה ופול אסנהיים.  

בני הזוג אסנהיים, בעלי חברת הקייטרינג Better Together, היו אחראים על הצד הקולינרי במשך שלושת ימי החתונה, שהתקיימה לפני כשבוע וחצי. בין היתר, הוצבה עמדת ענק של בית שכולו פרחים לאכילה, ועמדות נוספות כללו אוכל ים תיכוני, הודי ואיטלקי. רשימת האורחים כללה את בוריס ג'ונסון, טוני בלייר והאחיות קים וקלואי קרדשיאן.

פול וטליה אסנהיים / צילום: יח''צ
 פול וטליה אסנהיים / צילום: יח''צ

בתמונות: 1. אננט אמבאני ורדיקה מרצ'נט 2. פול וטליה אסנהיים דואגים למפונים |

2דואגים למפונים

כ-30 אלף ילדים ובני נוער מפונים מהדרום והצפון ישתתפו ללא עלות בקייטנות הקיץ שתפעיל החברה למתנ"סים עד אמצע אוגוסט. הקייטנות יפעלו במתחמי הפינוי, במועצות מפונות וכן ביישובי העוטף שבהם חזרו התושבים להתגורר.

קייטנת קיץ של החברה למתנ''סים / צילום: החברה למתנסים
 קייטנת קיץ של החברה למתנ''סים / צילום: החברה למתנסים

3תערוכה

בבית מיכל ברחובות מוצגת תערוכת הקומיקס "איך מציירים יומן" לציון 50 שנה לספר האיקוני "אל עצמי" של גלילה רון-פדר. על היצירות אחראית רחלי שלו, האוצרת היא מיכל פז-קלפ, והתערוכה תוצג עד אוקטובר.

הספר "אל עצמי" הוא יומנו של הילד ציון כהן, שעובר משיכוני העוני בבית שאן לשכונת פאר בחיפה. ביומן שהוא כותב, ציון מספר בגוף ראשון על התנסויותיו בעבר ובהווה. הוא מדבר על משפחה, על חברים, על הרפתקאות ותעלולים אך גם על קשיים ואתגרים רגשיים. קולו האותנטי וכנותו הופכים אותו למספר אמין ושובה לב. בתערוכה יוצגו איורים נבחרים, קטעים מהספר ותהליך היצירה וההתאמה של הסיפור לפורמט חזותי.

מיקום: בית מיכל, רחוב הגר"א 10 רחובות, 08-9467998. שעות פתיחה: א', ב', ג', ה', 16:00-19:00; ב', ד' 9:00-12:00; ובתיאום מראש

מתוך תערוכת הקומיקס ''איך מציירים יומן'' / צילום: דוברות עיריית רחובות
 מתוך תערוכת הקומיקס ''איך מציירים יומן'' / צילום: דוברות עיריית רחובות

4אורח מפתיע

קרן ההשקעות הישראלית-אמריקאית מרלין ונצ'רס קיימה ימי ספארי (דיג, טיולים והרצאות) למנהלים בכירים בחברות גלובליות לצד יזמים ישראלים מחברות הפורטופוליו שלה. בין המשתתפים נמנו מנהלים מפאלו אלטו, וורנר מיוזיק, צ'יפוטלה, סוני מיוזיק, בסט ביי, אמזון - וגם מייק סנטונס, נשיא קראודסטרייק, שעדכון התוכנה האחרון שלה יצר בסופ"ש האחרון תקלה עולמית רחבה.

לדברי שי מישל, שותף מנהל בקרן ההשקעות מרלין ונצ'רס: "בתקופה סוערת ומשמעותית לסייבר הישראלי עם רכישות משמעותיות ואקזיטים על הפרק, אירחנו לשיח אינטימי את מיטב המוחות בתחום בספארי משותף. נחשפנו לשיח על עתיד הסייבר, על כיווני רכישה חדשים ועל יזמות, ונמשיך לפתח את הקהילה של מרלין בתחום".

קרן ההשקעות הישראלית־אמריקאית מרלין ונצ'רס קיימה ימי ספארי למנהלים בכירים ויזמים ישראלים / צילום: ג'וש גולד
 קרן ההשקעות הישראלית־אמריקאית מרלין ונצ'רס קיימה ימי ספארי למנהלים בכירים ויזמים ישראלים / צילום: ג'וש גולד

5מינוי חדש

זיו רוזן, 48, לשעבר מנכ"ל קבוצת התיירות גוליבר, ימונה למנכ"ל של החברה המתחרה אשת טורס. רוזן מביא איתו ניסיון ניהולי בענפי הטכנולוגיה והמדיה, ובעשור האחרון בענף התיירות. הוא יחליף בתפקיד את הבעלים אפרים קרמר, אשר שימש כמנכ"ל כ־30 שנה וכעת ימשיך כיו"ר.

זיו רוזן / צילום: אילן בשור
 זיו רוזן / צילום: אילן בשור

מספר היום

10-5 מיליון שקל
הסכום שישלם אייל גולן על רכישת 50% מרשת מכוני הכושר Easy Results המונה 4 סניפים