אירועים ומינויים: הולמס פלייס חוזרת לכושר

רשת מכוני הכושר מסכמת את המחצית הראשונה של השנה עם עלייה ברווח הנקי, שעומד על 24.5 מיליון שקל • מותג האופנה האמריקני עולה בקמפיין חדש עם כוכב "הדוב", בריקסטון תפתח מתחם כספות שמופעל על ידי רובוטים • אירועים ומינויים

חדר כושר של רשת הולמס פלייס
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

על המדור

מדור אירועים ומינויים חזר. נשמח להמשיך ולפרסם אייטמים שמדגישים התגייסות אזרחית גם במתכונת המתחדשת. מוזמנים לפנות אלינו במייל i-can-help@globes.co.il

1חוזרים לכושר

החודשים הראשונים של המלחמה גרמו לרבים למעט ביציאה מהבית, מה שפגע כלכלית בלא מעט חברות וגופים. בין הנפגעים הייתה רשת מכוני הכושר הולמס פלייס, אולם מדוחותיה לרבעון השני של השנה עולה כי מצבה השתפר מאוד.

המיזם של חברת הקורקינט הישראלית באירופה 
משפחתו של אודי אלגרבלי ז"ל מגייסת כספים להקמת מרכז לזכרו 

לפי הדוחות, אמנם בתחילת המלחמה נרשמה ירידה קלה במספר המנויים, אך היא הייתה זמנית. כיום מספר המנויים של הרשת עומד על כ-192 אלף, לעומת 178 אלף ברבעון השני של 2023. בנוסף, נפתח מועדון אחד חדש של הקבוצה באשדוד, ועתידים להיפתח עוד שבעה, בהם המועדון בדימונה שכבר היה אמור להיפתח אך הדבר נדחה "בשל עיכובים משמעותיים". ההכנסות במחצית הראשונה של 2024 עלו לעומת התקופה המקבילה ב-2023, והרווח הנקי עמד על כ-24.5 מיליון שקל, לעומת 21 מיליון שקל ב-2023.

קרן שתוי, מנכ''לית קבוצת הולמס פלייס / צילום: יוני רייף
 קרן שתוי, מנכ''לית קבוצת הולמס פלייס / צילום: יוני רייף

2 רובוטיקה

בדצמבר הקרוב ייפתח לראשונה מתחם כספות אוטומטי שיפעל באמצעות רובוטים. מתחם "בריקסטון 3" יהיה ממקום במגדל רובינשטיין בתל אביב, הוא יכלול 2,500 כספות ובהקמתו מושקעים כ-5 מיליון שקל. בראש חברת בריקסטון עומד המנכ"ל דביר אינדיג, והמהלך יוצא לפועל בשיתוף חברתGunnebo . כיום מחזיקה חברת בריקסטון בשני מתחמי כספות פרטיים בתל אביב ובירושלים, הכוללים 6,000 כספות.

עו''ד דביר אינדיג מנכ''ל חב' בריקסטון / צילום: מורג ביטן
 עו''ד דביר אינדיג מנכ''ל חב' בריקסטון / צילום: מורג ביטן

3 פרסום

מותג האופנה האמריקני קלווין קליין עולה בקמפיין חדש לסתיו 2024, וגם בו יככב שחקן הסדרה "הדוב", ג'רמי אלן ווייט. הקמפיין הקודם בכיכובו של השחקן הוביל לחשיפה עצומה ברשתות החברתיות ובעיקר בטיקטוק, שלפי בעלת השליטה במותג, PVH Corp, השווי שלה מגיע ל-74 מיליון דולר. בישראל מחזיק המותג בשתי חנויות, והוא נמכר גם בפקטורי 54.

ג'רמי אלן ווייט בקמפיין קלווין קליין / צילום: מרט אלס  Mert Alas
 ג'רמי אלן ווייט בקמפיין קלווין קליין / צילום: מרט אלס Mert Alas

4 ישראל מתגייסת

השבוע (28-29.8) ייערך בפארק יצחק אוחיון בפתח תקווה פסטיבל הבירה והבשר, שבו יימכרו בקבוקי "בירה תומר", לזכר החייל תומר נגר ז"ל שנרצח במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. ההכנסות מהמכירה יועברו לסיוע לנוער בסיכון, תחום שבו תומר התנדב כשהיה בגילאי 16-20. האירוע מתקיים ביוזמת העירייה.

בקבוקי ''בירה תומר'', לזכר החייל תומר נגר ז''ל שנרצח במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר / צילום: באדיבות המשפחה
 בקבוקי ''בירה תומר'', לזכר החייל תומר נגר ז''ל שנרצח במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר / צילום: באדיבות המשפחה

5 מינויים

אלי רטה, 46, מונה לתפקיד מנהל מעבדת החדשנות הטכנולוגית החדשה של חברת הפינטק Intuit בישראל.

אלי רטה / צילום: באדיבות Intuit
 אלי רטה / צילום: באדיבות Intuit

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, מונה גם למנהל העל של המרכז לבריאות הנפש "מעלה כרמל" בטירת כרמל - כחלק מחזון של איחוד שני המרכזים, תהליך שבימים אלו נמצא בתחילת דרכו.

מספר היום

200 מיליון דולר

הסכום שתשלם צ'ק פוינט על חברת הסייבר הישראלית סייברינט