משלבים כוחות: סונול, גולף, סטימצקי וישראכרט משיקים כרטיס אשראי

כרטיס האשראי W יעניק הנחות קבועות בקבוצות שמשתתפות בו, אך גם ברשתות הסופרמרקטים הגדולות והבינוניות • גלעד ארדן מתמנה לתפקיד חדש, וניאופארם תתחיל לשווק את רדבול • אירועים ומינויים

טל וייסמן, מנכ''לית מועדון W / צילום: יח''צ
טל וייסמן, מנכ''לית מועדון W / צילום: יח''צ

1כרטיס אשראי

קבוצות סונול, גולף וסטימצקי משתפות פעולה עם חברת האשראי ישראכרט ומקימות את W - כרטיס אשראי חדש. הכרטיס יעניק בין היתר צבירה והנחות קבועות בקבוצות המשתתפות, אך גם ברשתות הסופרמרקטים הגדולות והבינוניות לצד מכולות שכונתיות, חנויות טבע, ירקניות וקצביות. 

אירועים ומינויים | ראובני-פרידן מקימים סוכנות פרסום שתתמחה בנדל"ן
אירועים ומינויים | "נביא את תרבות הצריכה של אילת לכל הארץ": המהלך המפתיע של קניוני עופר
אירועים ומינויים | התחרות בשוק מותגי היוקרה מתחממת

בקבוצה מציינים כי משפחה ממוצעת מוציאה כ-4,000 שקל בחודש על קניית מזון, כ-1,500 שקל בתשלומים לרשויות וכ-600 שקל על דלק, זאת בנוסף להוצאות על ביגוד, פריטים לבית, ספרים וצעצועים.

ברכישות מזון ובתשלומים ממשלתיים בכרטיס החדש ייצברו 2%, ובתחנות דלק סונול תינתן בנוסף הנחה של 33 אגורות לליטר. בחנויות קבוצות גולף וסטימצקי תינתן צבירה של 10% מסכום הרכישה, לצד הנחות ימי הולדת של 20%.

כרטיס האשראי החדש W / צילום: יח''צ
 כרטיס האשראי החדש W / צילום: יח''צ

"לראשונה בישראל קואליציית מותגים מתאחדת בחברה חיצונית ללא בעלים, כדי להשיק כרטיס אשראי", אומרת מנכ"לית מועדון W, טל וייסמן. "בישראל רוב ההוצאות הן על משק הבית, והבנו שהכוח שלנו מתמקד בהוצאות היומיומיות. משפחה ממוצעת תוכל לחסוך מאות שקלים בחודש".

שיתוף-הפעולה כאמור החל בין חנויות הקבוצות, אולם לדברי וייסמן צפויים שיתופי-פעולה נוספים. "בקרוב נאפשר צבירה רחבה יותר, וגם מימוש הנקודות יורחב. השאיפה היא לשלב תחומי פנאי, מזון, קוסמטיקה ואתרים מחו"ל. גולף, סטימצקי וסונול הן כוח צרכני ענק. כשמאחדים אותן אפשר להביא הצעת ערך משמעותית ללקוח".

לסונול פריסה ארצית של כ-240 תחנות דלק וחנויות נוחות Sogood. קבוצת גולף מפעילה כ-350 סניפים, חמישה אתרי אונליין ומועדון לקוחות המונה 1.5 מיליון חברים. לסטימצקי יש כ-150 סניפים ומועדון לקוחות בתשלום עם 400 אלף חברים.

2הייטק

השבוע התקיים יריד תעסוקה בהייטק לנשים בלבד, בהשתתפות כ-1,300 מועמדות לתפקידי סניור ומעלה. מאחורי המהלך עומדת תוכנית Woman2Woman של עמותת בוגרי 8200, וביריד השתתפו גופים כמו אינטל, פיטנגו, אנבידיה, חברת הייעוץ מקינזי, אלביט מערכות ועוד.

השבוע התקיים בפארק עתידים יריד תעסוקה בהייטק לנשים בלבד / צילום: גילי אביאני
 השבוע התקיים בפארק עתידים יריד תעסוקה בהייטק לנשים בלבד / צילום: גילי אביאני

3תערוכה

תערוכת האופנה האחראית Re-Use, הכוללת 21 דגמים שעיצבו סטודנטים לעיצוב אופנה בשנקר, נפתחת בסוף השבוע בדיזנגוף סנטר. כל הדגמים מורכבים מבדים, בגדים, תיקים ואביזרים שנחשבו ל"זבל".

דגם של גל דוניצה / צילום: אחיקם בן יוסף
 דגם של גל דוניצה / צילום: אחיקם בן יוסף

בערב הפתיחה (5 בספטמבר) יעניק דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר, פרס בסך 6,000 שקל לשלושה מצטיינים: בר סוכרינו, שיר כץ וגל דוניצה. התערוכה תימשך עד ה-27 בספטמבר.

4שיווק

ניאופארם מוצרי צריכה מרחיבה פעילותה בתחום המזון: החברה חתמה על הסכם הפצה עם רד בול ישראל להפצת ומכירת מוצריה ברשתות השיווק ובנקודות המכירה שלה. לפי נתוני סטורנקסט, מכירות שוק משקאות האנרגיה עמדו ב-2023 על כ-330 מיליון שקל, כשבשנה האחרונה נרשמה עלייה של 11%. מותג רד בול הוא אחד משלושת המובילים בקטגוריה.

רד בול / צילום: Shutterstock
 רד בול / צילום: Shutterstock

ניאופרם מוצרי צריכה עוסקת בפיתוח, ייצור, ייבוא, שיווק וסחר של מוצרי צריכה, תרופות מרשם, ציוד מכשור רפואי ותרופות ללא מרשם.

לדברי המנכ"לית נילי פורר-רבינוביץ, "ההסכם עם רדבול מחזק את מערך ההפצה של ניאופרם הן בתחומי המזון והן נון-פוד ומצטרף לשורה של חברות ומותגים אותם מפיצה ניאופרם ובהם, תנובה GO, ליסטרין, בייביסיטר מגבונים וחיתולים, מגבוני קוויק ועוד". 

5מינויים חדשים

גלעד ארדן, שסיים את תפקידו כשגריר ישראל באו"ם ובארה"ב, יכהן כנשיא מד"א העולמי. במסגרת התפקיד ייצג את הארגון בפורומים בינלאומיים ויקדם את ארגון ההצלה ושירותי הדם שלו בזירה העולמית.

גלעד ארדן / צילום: יוסי זמיר
 גלעד ארדן / צילום: יוסי זמיר

קרן שריר, סמנכ"לית השיווק של חברת הפינטק נאייקס, מונתה למשנה למנכ"ל. 

קרן שריר / צילום: ניר סלקמן
 קרן שריר / צילום: ניר סלקמן

6קמפיין

רגע אחרי שזכתה בתוכנית הריאליטי 'רוקדים עם כוכבים', ג'וליה שחר תככב בקמפיין השקת קולקציית סתיו-חורף 2024-2025 של מותג האופנה הבינלאומי 'לי קופר' , לצד בן זוגה יוגב מלכה. הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, והוא כולל פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל וברשתות החברתיות של הרשת ושחר. רשת לי קופר ישראל הנמצאת בבעלות קבוצת בריל מונה כ -50 סניפים ברחבי הארץ.

"האמנו בה כבר מהרגע הראשון ולכן גייסנו אותה לנבחרת השגרירים של לי קופר", אמרה גנית אלון סמנכ"לית השיווק של החברה. "הקמפיין שיעלה עם ג'וליה שחר ויוגב מלכה מגדיר את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים של לי קופר. זוהי שפה תקשורתית המבדלת את המותג משאר השחקנים בשוק האופנה ומדגישה שמדובר במותג ג'ינס בריטי, אורבני ובועט".

20 שקלים

 המחיר הצפוי לק"ג דבש בראש השנה, ברשתות שזכו במכרז משרד החקלאות: רמי לוי, ויקטורי, אושר עד, קרפור, יוחננוף ומשנת יוסף