דלתא ישראל משיקה מועדון לקוחות חדש שייקרא "דלתא פלוס" ויאגד את כל מותגי הקבוצה - דלתא, פיקס, Panta Rei ושני המותגים הבינלאומיים שהביאה לארץ בשנה האחרונה - ויקטוריה'ס סיקרט ו-Bath & Body Works.
● שוק האופנה נמצא במגמת ירידה, אבל דווקא הגברים מגלים אותו מחדש
● מה הקפיץ את רווחי חברות האופנה ואת מניותיהן מתחילת השנה
מדובר במהלך אסטרטגי שיעניק ל-1.3 מיליון חברי המועדון הקיימים ולמצטרפים חדשים לצבור נקודות לשימוש ברשתות ובאתרי האונליין של כל אחד מהמותגים. עלות ההצטרפות עומדת על 50 שקל, והיא כוללת בין היתר צבירת 10% נקודות בכל רכישה.
לדברי ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, "כיום כ-75% מהרכישות אצלנו הן רכישות מזוהות של חברי מועדון, נתון שממחיש את הנאמנות הרבה של הלקוחות ואת הערך שהם מוצאים במועדון ובמותג. המהלך הנוכחי יאפשר להם חוויית קנייה רב-מותגית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.