הסטוק | בלעדי

רשת "הסטוק" רוכשת את הפיראט האדום וטויז אר אס לפי שווי של 45 מיליון שקל

לגלובס נודע כי רשת מוצרי הבית נכנסת לתחום הצעצועים, עם רכישה של שניים מהמותגים הבולטים בענף • החנויות ימשיכו לעבוד במתכונת הנוכחית ותחת שמן המקורי, כאשר בסטוק מתכננים להשקיע בהתרחבות ולפתוח חנויות נוספות בשנים הקרובות • העסקה טעונה אישור של רשות התחרות

סניף של רשת הפיראט האדום / צילום: תמר מצפי
סניף של רשת הפיראט האדום / צילום: תמר מצפי

רשת מוצרי הבית "הסטוק" נכנסת לתחום הצעצועים עם רכישה של שניים מהמותגים הבולטים בענף - הפיראט האדום וטויס אר אס, לפי שווי של 45 מיליון שקל. שתי הרשתות מקבוצת "פישמן רשתות" שמוחזקות ע"י בני משפחת פישמן - אייל, רונית וענת (50%), ועו"ד יוסי בנקל (50%) מתוקף תפקידו כנאמן על נכסי אליעזר פישמן ז"ל בפשיטת הרגל - כוללות כ-40 סניפים ברחבי הארץ, ומחזור המכירות של שתיהן יחד עומד על כ-300 מיליון שקל בשנה.

שיעור הרווח הענק של השחקנית האפורה בענף המזון והטואלטיקה
חורים באינפלציה: למה יוקר המחיה לא משתקף בנתונים הרשמיים

במסגרת העסקה, החנויות ימשיכו לעבוד במתכונת הנוכחית תחת שמן המקורי, כאשר בסטוק מתכננים להשקיע בהתרחבות ולפתוח חנויות נוספות בשנים הקרובות. העסקה טעונה אישור של רשות התחרות. 

"נביא את בשורת הורדת המחירים" 

ברשת הסטוק מציינים כי מדובר במהלך משמעותי בענף, שכן השפעתו צפויה להיטיב עם הצרכן הישראלי ולהקל על יוקר המחיה. "לצד הדיווחים השוטפים אודות הגזירות הכלכליות שעתידות לפקוד את כולנו החל מינואר 2025, הציבור הישראלי צמא לבשורות שיקלו עליו את יוקר המחיה, גם אם במעט", אמר עופר ברק, מנכ"ל ובעלים הרשת. "למהלך זה יצאנו לאחר שהוכחנו את היכולת שלנו לעשות שינוי שוק עם רשת הסטוק. כעת נוכל לעשות את פריצת הדרך גם בתחום הצעצועים ולהביא את בשורת הורדת המחירים.

"הפיראט האדום וטויז אר אס הן מותג אהוב ומוכר בכל בית בישראל, ולצד הטיפול במחירים, נעניק ללקוחות גם חוויית קנייה משודרגת ונחזק את הזכיינים הקיימים. מבחינתנו, זוהי רק יריית הפתיחה, ואנו עומדים בפני מהלכים נוספים שיביאו לשינוי בשוק הצעצועים כפי שהכרנו אותו עד כה בישראל".

רשת הסטוק הוקמה בשנת 2006, וכיום היא מונה 42 סניפים ברחבי הארץ. עד סוף 2025, צפויים להיפתח עוד 11 סניפים חדשים, ביניהם סניפי ענק בקריון, בעפולה, במתחם G בראשון לציון, בבת ים ובפארק עתידים בתל אביב. 

הסטוק מחזיקה במועדון לקוחות בו חברים למעלה מ-750 אלף לקוחות, וצפויה לסכם את שנת 2024 עם גידול של 23% בהכנסות.