החוקר הפרטי בני תבין מואשם בזיוף צ'קים של חברה בבעלות אפל ב-1.4 מיליון שקל

מואשם עוד בגניבת וזיוף צ'ק של 500 אלף שקל מגרושתו מיכל

החוקר הפרטי בני תבין הואשם בבית משפט השלום בתל אביב בעבירות של גניבה, קבלת דבר במרמה וזיוף.

התובעת, עורכת דין חדווה באום, טוענה כי בראשית 2001 גנב תבין ממשרדי חברת מגדל הזוהר לבניין בר"ג של דודי אפל, 4 צ'קים השייכים לחשבון החברה בבנק דיסקונט.

הנאשם זייף את הצ'קים בכך שחתם עליהם בין השאר, חתימות מושך הנחזות כחתימתם של שני מורשי החתימה של החברה ובגב הצ'קים חתם חתימת הסבה הנחזית כחתימתו של דוד אפל. הנאשם מילא על גבי הצ'קים את הסכומים בסכום כולל של כ-1.4 מיליון שקל לפקודת דוד אפל.

שלושה מבין הצ'קים ב-935 אלף שקל מסר הנאשם לשלמה נרקיס כביטחון עבור הלוואה ונגדם קיבל מנרקיס במרמה הלוואה במזומן. את הצ'ק הרביעי על סך 451 אלף שקל מסר באמצעות אחר לחברת ר.פ. העוסקת בניכיון צ'קים וקיבל תמורתו במרמה כסף במזומן.

תבין מואשם עוד בגניבת צ'קים מביתה של גרושתו מיכל תבין ובזיוף אחד מהצ'קים הגנובים על סך 500 אלף שקל לפקודת עצמו תוך זיוף חתימת אשתו.

בין עדי התביעה דוד אפל, ושלמה נרקיס.

בסוף יוני השנה נעתר ביהמ"ש לבקשתו של תבין להוציא צו לכינוס נכסיו והכרזתו כפושט רגל. תבין טען כי אין ביכולתו לשלם את חובותיו הנאמדים ב-15.1 מיליון שקל.

ב-1988 הסתבך תבין בפרשיית הליכוד והוגש נגדו כתב אישום באשמה של הפקת חשבוניות פקטיביות לליכוד בא הורשע. במחצית פברואר השנה נעצר תבין יחד עם שלומי עוז מר"ג בחשד למעורבותם בהונאת בנק לאומי בהיקף של 4.5 מיליון שקל.

(ת.פ 7703/03).