בעקבות הסערה: פעילות הוועדה המרחבית אונו בסכנת שיתוק

מורדוב אומר בתגובה, כי אין חדש באמירות שמטרתן לתקוע ולשבש במזיד את עבודת הוועדה ומתן השירותים החיוניים לציבור

עבודת הוועדה המרחבית אונו תשותק כליל, כך לפחות אומרים חלק מחברי הוועדה, בעקבות אירועי השבוע שעבר, בהם השתלח יו"ר הוועדה, בנצי מורדוב בחברת הוועדה ציפי מרגלית, שלא נשארה חייבת. הדברים נשמעים היטב בהקלטה של הדברים. מורדוב הוא עובד משרד הפנים המזוהה עם הליכוד.

חלק מחברי הוועדה אמרו ל"גלובס", כי לא יופיעו לדיוני הוועדה כל עוד מורדוב מכהן בתפקידו. מכתבים נשלחו אף למנכ"ל משרד הפנים, גדעון לב-ארי, והממונה על המחוז מטעם משרד הפנים, שמואל לסקר. עד למועד סגירת הגיליון, במשרד הפנים לא הצליחו לגבש דעה מסודרת בנושא.

ראש עיריית קרית אונו, יוסי נשרי, אמר בתגובה, כי הוא מזועזע מהדברים. "הקשבתי שלוש פעמים לקלטת, על מנת להאמין למשמע אוזני. מדובר בהתנהגות חמורה, שאינה מתאימה לאדם במעמדו ותפקידו של מורדוב. מן הראוי שיסיק מסקנות בעצמו, לפני שיסיקו אותן עבורו".

חברי הוועדה מודעים היטב למשמעות הפסקת הוועדה, אך לטענת חלק מהם אין הם מסוגלים להמשיך ולכהן בוועדה בעת שמורדוב יושב בראשה.

מינויו של מורדוב, ששימש כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה ברכס הכרמל, ליו"ר הוועדה המרחבית אונו, עורר תמיהה וכעס אצל חלק מחברי מועצת קרית אונו.

מורדוב היה בעבר יו"ר איגוד ערים דן לביוב ואיכות הסביבה, חבר מועצת עיריית ת"א, יו"ר מחלקת החופים בעיריית ת"א, חבר ועדות עירוניות רבות, יו"ר סניף הליכוד בדרום ת"א, חבר מזכירות ומרכז הליכוד.

מינויו של מורדוב, נטען במועצה, חסם את המינוי מראש המועצה הנבחר, יוסי נשרי. על מינויו של מורדוב לתפקיד יו"ר הוועדה הודיע הממונה על המחוז, שמואל לסקר, באישורו של פורז.

מורדוב אומר בתגובה, כי אין חדש באמירות שמטרתן לתקוע ולשבש במזיד את עבודת הוועדה ומתן השירותים החיוניים לציבור. "אני מבקש להעיר את תשומת ליבם של אותם חברי ועדה, כי בפעם הקודמת ששיבשו את עבודת הוועדה, היינו על סף תביעות נזיקין כבדות".