כץ-עוז לאיתם: משוך את התנגדותך להקמת פארק איילון

כץ-עוז כתב לאיתם, כי על-פי הצהרותיו בתקשורת והצהרות מנכ"ל משרדו, אבי מעוז, "המדיניות שאתה מוליך בשם ממשלת ישראל בנושאי בינוי ושיכון אמורה לעסוק, בין השאר, בהגדלת מס' התחלות הבנייה ועידוד הבנייה למגורים

"על משרדך למשוך חזרה לאלתר את ההתנגדות שהניח על שולחן המועצה הארצית, שהחליטה מפורשות על הפארק איילון", כך כתב יו"ר המנהלה לקידום פארק איילון, אברהם כץ-עוז, לשר השיכון, אפי איתם.

כץ-עוז כתב לאיתם, כי על-פי הצהרותיו בתקשורת והצהרות מנכ"ל משרדו, אבי מעוז, "המדיניות שאתה מוליך בשם ממשלת ישראל בנושאי בינוי ושיכון אמורה לעסוק, בין השאר, בהגדלת מס' התחלות הבנייה ועידוד הבנייה למגורים. בהדגשה של מדיניותך קבעת לא אחת, כי המשרד יעסוק בעיקר בשני אזורים: הפריפריה ושיקום שכונות".

כץ-עוז כותב עוד, כי למרות מדיניות זו, משרד השיכון מקדם תוכניות אחרות לגמרי. "בימים אלה מקדם משרדך בנייה של עיר נוספת של 50 אלף תושבים - 12 אלף יחידות דיור, במרכז הארץ, בין אור יהודה לרמת-גן, בין תל-אביב לחולון ואזור. זאת, במקום להשאיר ריאה ירוקה ופארק לנו ולדורות הבאים", כותב כץ-עוז.

בימים אלה ממש מונחת התוכנית על שולחן המועצה הארצית לתכנון ובנייה, והיא הועברה לדיון בהתנגדויות של המחוזות. כץ-עוז מוסיף, כי "ראש הממשלה ושר הפנים היו במקום בחודשיים האחרונים, והצהירו על תמיכתם המלאה ביצירת הפארק. ואילו משרדך דוחף הקמת עיר חדשה במקום". עד מועד סגירת הגיליון לא התקבלה תגובת משרד השיכון.