תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"בטכנולוגיית הענן ההיברידי אתה יכול לדייק את עצמך - להעניק שירות ולהשתמש בתשתיות לפי מה שהארגון זקוק לו"

קטי בר שלום, מנהלת מערכות מידע בקופ"ח מאוחדת, אומרת כי תחום הבריאות עשה קפיצת מדרגה לרפואה מותאמת אישית • על מנת ליישם אותה נדרש הארגון לבסיס נתונים רחב, לאג'יליות ולגמישות, אותם ניתן להשיג באופן מיטבי באמצעות המעבר לענן ההיברידי

הכתבה בשיתוף MedOne

בשנים האחרונות עוברים ארגונים במגוון תחומים טרנספורמציה דיגיטלית בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות המואצות. כך למשל, תחום הבריאות בישראל עשה קפיצת מדרגה המתבטאת בחוויית מטופל מתקדמת, מבוססת נתונים. קטי בן שלום, סמנכ"ל מערכות מידע בקופ"ח מאוחדת, מסבירה כי מדובר למשל בשירותים כגון מיון היברידי המאפשר קבלת שירות מקצה לקצה מבית המטופל, מפגשים עם רופא דיגיטלי, או הפקת התחייבות באפליקציה ועוד. לדבריה, על מנת להוציא את כל אלה לפועל ולשפר כל העת את הרפואה המותאמת אישית - נדרש הארגון למארג שלם ובסיס רחב של נתונים וליישומי AI ו-BI. הדרך הטובה והיעילה ביותר להשתמש בהם היא באמצעות העברת תשתיות לענן ההיברידי, המאפשר גמישות מרבית בתכנון משאבי מחשוב, היא אומרת.

"במאוחדת העברנו חלק מהתשתיות שלנו לענן ההיברידי של חברת MedOne וכך אפשרנו הרחבה של שרתים באפס זמן ובעלויות מופחתות וכן צמצמנו והרחבנו דברים - יישומים ומערכות - לפי צורך", מסבירה בר שלום. כל זאת בניגוד לשרתים On Prems בהם צריך להוסיף משאבי מחשוב, שאנו לא יודעים אם נצטרך את כולם, כולל שטח ותשתית מתאימה לכל הציוד וכוח אדם לתפעול.

"כאשר אתה עובד בטכנולוגיית הענן ההיברידי אתה יכול לדייק את עצמך ולהעניק את השירות לפי מה שהארגון זקוק לו - לפי צורך ופידבק מהצוותים הרפואיים והמטופלים. השנה באמצעות טכנולוגיית הענן המתקדמת הצלחנו להעניק שירותים ללקוח בצורה אג׳ילית וכן להעלות מערכות בצורה מדורגת, תוך כדי עמידה ברגולציה. כל זאת לצד המורכבות של מערכות לגאסי".

בן שלום מדגישה את התרומה של MedOne לתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטילית של הקופה, גם בעת חירום. "באחד הימים בשנה שעברה בשעת חיסונים קריטית, חווינו קריסת מערכות CRM בשמונה בערב. בעצה אחת עם אנשי MedOne החלטנו לעבור לאתר ה-DR בענן. אני זוכרת את הלילה הזה כשאנחנו לכל אורכו עם צוות MedOne בטלפון - הצלחנו להעלות את כל השרתים ולפתוח את הבוקר עם מערכת עובדת. זה דבר שנותן שקט נפשי".

"בשורה התחתונה, מסכמת בר שלום, "הגמישות שמציע הענן ההיברידי של MedOne ואופני השימוש בו - מאפשרים לנו להיות אג'ילים ומתקדמים; וכל זאת באמצעות ה-DATA העצום שאנחנו שומרים ב-BI, ע״י יכולות AI ו-Machine Learning וחיבור לניטור מרחוק למכשירים ול-IOT. כל אלו שמים אותנו בחזית הטכנולוגיה ומאפשרים לנו לממש את הרעיון של רפואה פרסונלית מותאמת אישית ולשדרג את חוויית המטופל".