תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"מכוונת למי שמחפשים טכנולוגיות חדשות": סדרת מסכי NEO QLED של סמסונג

חובבי הטכנולוגיה וחוויית הצפייה בקולנוע הביתי מצפים מדי שנה לפגוש את דגמי הטלוויזיה החדשים, שכבר מזמן הפכו לסוג של מרכז מולטימדיה ביתי • התמונה והסאונד החדים נעשו תלת מימדיים, אפשרויות השליטה, הגיימינג וה-IOT משתכללות,וגם החשיבה על הסביבה באה לידי ביטוי, כפי שמדגימה סדרת ה-NEO QLED החדשה של סמסונג

מסך מסדרת ה-Neo QLED של סמסונג / צילום: סמסונג
מסך מסדרת ה-Neo QLED של סמסונג / צילום: סמסונג

הכתבה מטעם סמסונג

הצופים כיום לא מוכנים להתפשר על שום דבר בכל מה שנוגע לחוויית הצפייה בטלוויזיה. תמונה וסאונד שירגישו בדיוק כמו המציאות, חדות תמונה שלא מפספסת אף פרט קטן וצבעים "חיים", בדגש על הלבן והשחור שמהווים את הבסיס של התכנים - הם מאסט. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות, שוק הטלוויזיות החכמות הולך ומשתכלל מבחינה טכנולוגית - והמכירות בהתאם. הצופים קונים יותר - ומצפים בהתאם לקבל הרבה יותר: מהרצון לצפות בסדרות ובסרטים האיכותיים ביותר בפורמט הצפייה החדשני ביותר, דרך מערך סאונד מתקדם שמשלים את חוויית הקולנוע הביתי ועד לשימוש במסך כפלטפורמת גיימינג מובילה. ובמילים אחרות: חוויה שגורמת לצופה לחוש כאילו העלילה/משחק או כל פעילות אחרת על המסך - מתרחשים ממש אצלו בסלון.

כל הפרמטרים, הצרכים והפיצ'רים הללו לא נעלמו מעיניהם של מהנדסי ענקית האלקטרוניקה סמסונג, שהשיקה לא מכבר את מסכי סדרת ה-NEO QLED באיכות 4K ו-8K. הסדרה כוללת כמה מודלים, ששמים דגש על הטכנולוגיות החדשניות ביותר שמאפשרות למקסם את חוויית התמונה והקול. כמו למשל, סאונד בטכנולוגיית Object Tracking Sound Pro (OTS Pro), המאפשרת לקול "לנוע" לאורך החדר ביחס לאובייקט שמופיע על המסך, מה שמעניק חוויית שמע היקפית. זאת לצד מסכים שתומכים בקצב ריענון של עד 120 הרץ באיכות 8K. וכן, פיצ'רים שתורמים להצגת תמונה חלקה, באיכות גבוהה וריאליסטית. כל אלו תורמים לא רק לצפייה איכותית, אלא גם לחוויית גיימינג מהנה ועוד. הדגמים השונים מגיעים בגדלים של 55-85 אינץ'.

בסמסונג מסבירים כי סדרת ה-NEO QLED 8K אידאלית עבור אוהבי חוויות וטכנולוגיות חדשות. מי שיש להם תשוקה וסקרנות - בעיקר אלה שמעוניינים להניח את הידיים על טכנולוגיית פורצת דרך ורוצים לחוות מוצר פרמיום - אלו כמה מהפיצ'רים שתוכלו למצוא בסדרה החדשה:

הבינה המלאכותית מובילה את חוויית הצפייה והסאונד למחוזות חדשים

הטלוויזיות החדשות שהושקו לאחרונה על ידי סמסונג ויגיעו גם לישראל מגיעות עם מעבד NEO Quantum חדש, העושה שימוש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית על מנת להתאים את התמונה למגוון תכנים באיכות 8K. כדי להעצים את חוויית ההיטמעות של הצופה בעת הצפייה, פותחה יכולת התמיכה בניגודיות, באמצעות שיפור השליטה בתאורת ה-Quantum Mini LED האחורית המאפיינת את מסכי סמסונג. כך מתאפשרת תמונה ברורה יותר, מציאותית והבחנה חדה בצבעים על המסך.

מסך מסדרת ה-Neo QLED של סמסונג / צילום: סמסונג
 מסך מסדרת ה-Neo QLED של סמסונג / צילום: סמסונג

מבחינת הצופה מדובר ביכולת לשלוט בצורה מדויקת יותר על בהירות מסך ולמקסם את איכות התמונה. בחברה מדגישים גם כי בדגמים החדשים שופרה טכנולוגיית התמונה המסתגלת, באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת שמאפשרת שינוי אוטומטי ומותאם של בהירות התמונה. כל זאת תוך כדי צפייה בתוכן, ובהתאם למוצג על המסך - עד כדי שאובייקטים וחלקים שונים במסך משנים בנפרד את הבהירות שלהם.

לצד תמונה איכותית, כמובן, הסאונד משחק תפקיד חשוב. בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים מקימים לעצמם חדר צפייה עם קולנוע ביתי, הדורש סאונד המתקדם. כזה שמתפשט בכל חלל החדר ונותן לצופה את התחושה שהוא ממש נמצא בתוך העלילה. הטלוויזיות החדשות של סמסונג מצוידות טכנולוגיות שמע שמאפשרות חוויית סאונד היקפית בדיוק כמו של רמקולים איכותיים, כמו למשל תמיכה ב-Dolby Atmos וטכנולוגיית ה-OTS שהזכרנו קודם.

במקום הקונסולות: הזרמת משחקים היישר למסך הטלוויזיה

חוץ מלסדרות ולסרטים, טלוויזיות כיום משמשות, כאמור, גם לגיימינג. ככל שקונסולות המשחקים הופכות למשוכללות יותר, הדרישות ממסכי הטלוויזיה עולות. כך, למשל, גיימרים כבדים ודאי יודעים שקצב ריענון של 120 הרץ נדרש למשחקים עם גרפיקות עשירות, לצד כרטיס מסך תומך. בנוסף, יש גם שירותי הזמנת משחקים אונליין שמאפשרים לשחק באמצעות הטלוויזיה ללא צורך בקונסולה חיצונית. המסכים עצמם מצוידים כבר בכרטיס מסך ופיצ'רים נוספים שמותאמים במיוחד לחוויית גיימינג מציאותית ואימרסיבית.

מסך מסדרת ה-Neo QLED של סמסונג / צילום: סמסונג
 מסך מסדרת ה-Neo QLED של סמסונג / צילום: סמסונג

מרכז השליטה על הבית החכם נמצא בסלון

טלוויזיה, כמובן, היא כבר לא רק טלוויזיה. המשתמשים כבר מזמן הביעו את רצונם להפוך אותה לצומת מרכזית לשליטה על מערכות הבית החכם. לצפות בה במצלמות האבטחה, לכבות ולהדליק את האור, לשלוט בטמפרטורה ועוד, וכשזה יהיה אפשרי בעתיד - גם לשלוח דרכה את הרובוט לטייל בחוץ עם הכלב. כך, הטלוויזיה הופכת להיות אט-אט מסך בקרה גדול, שבאמצעותו אפשר לשלוט על כל הבית. הטלוויזיות החדשות של סמסונג הופכות את המסך למרכז שליטה וצומת מרכזית של IoT. אפשר לשלוט באמצעותה על המכשירים החכמים בבית, מבלי שיהיה צורך לרכוש מוצרים משלימים.

לשמור על הסביבה ולא לפספס אף רגע מותח בסדרה בגלל הסוללות

סמסונג שמה דגש מאוד חזק גם על נושאי סביבה וקיימות. מה שמתחבר לא רק לטרנדים המובילים בשוק של חברות וצרכנים שחשוב להם יותר ויותר לשמור על הסביבה, אלא גם משפר את חוויית המשתמש של הצופים. כבר ב-2021, הייתה סמסונג הראשונה שהציגה ללקוחותיה את האפשרות להשתמש בשלט רחוק שלמעשה - לא נגמרות לו הסוללות לעולם; שלט רחוק עם טעינה סולארית, שגם הפחית את הצורך בסוללות מזהמות וגם, כאמור, חסך למשתמשים את עוגמת הנפש שבהחלפת סוללות בדיוק בחלק המותח ביותר בסדרה שהם צופים בה. בדגמים החדשים שיושקו 2022, מצטרפת לטעינה הסולארית גם יכולת טעינה מבוססת Wi-Fi. בנוסף, דגמי ה-8K בסדרה החדשה הם הראשונים של החברה שעושים שימוש בפלסטיק ממוחזר בשכבה האחורית.

בשורה התחתונה, הצרכים של משתמשי הטלוויזיה הולכים ומשתכללים - והחברות ערות לכך ומנסות לספק אותם, כפי שמדגימה סדרת ה-NEO QLED של סמסונג. הטכנולוגיה כבר כאן וצופי טלוויזיה שחשובה להם חוויית הצפייה כולה, וסקרנים לנסות את הטכנולוגיות החדשות ביותר - כנראה שיתעניינו באפשרות לחדש את הקולנוע הביתי בסלון או בחדר הצפייה הייעודי.