המשבר העולמי בענף הרכב, שגרם להונדה להודיע על פרישה מהפורמולה 1 ולסובארו וסוזוקי לוותר על ההשתתפות השנה באליפות העולם בראלי, משפיע על חברה יפנית נוספת.
הפעם הקורבן היא קוואסאקי, שביטלה את השתתפותה באליפות העולם במירוצי אופנועים, המוטוג'יפי, במטרה לחסוך בעלויות. "מאז תחילת החודש שעבר אנחנו שוקלים את צעדינו, ואתמול החלטנו באופן סופי לפרוש השנה מהמוטוג'יפי", אמר היום (ו') ל"רויטרס" קאטשירו סאטו מחברת קוואסאקי. "ובהתחשב במצב הכלכלי הנוכחי, ובהנחה שהוא לא ישתפר בקרוב, קשה לי להגיד האם יש אפשרות שנחזור".
תקציבה השנתי של קבוצת קוואסאקי, מאז הצטרפה ב-2003 למוטוג'יפי, עמד על כ-4 מיליארד ין (כ-43.7 מיליון דולר).
החדשות הרעות עבור המוטוג'יפי מגיעות דווקא ביום שבו הפורמולה 1 מקבלת חדשות טובות מהונדה, שהמנכ"ל שלה הצהיר כי היא תימכר בקרוב ותשתתף בסופו של דבר במירוצים בעונה הבאה.
הירשם לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.