תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הושק דירוג 50 חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן בישראל של דן אנד ברדסטריט

הדירוג עומד בצל הקורונה וההתמודדות עימה, אבל לא רק • מעבר להתאמות שנעשו לתקופה (פינוקים לעובדים בבית, תמיכה בילדים), נמדדה גם המעורבות החברתית של חברות שהיוותה קריטריון משמעותי בקביעת המיקומים

הכתבה מטעם דן אנד ברדסטריט

מסיבות ענק, כנסים מפוצצים באלפי אורחים ומשרדים מפנקים Out, קורונה In.

דירוג 50 חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן של דן אנד ברדסטריט עומד השנה בצל המגיפה שיצרה מציאות חדשה עבור חברות ההייטק בישראל. מיתוג מעסיק הוא שם המשחק כשבאים לפתות ולמשוך את מיטב המוחות בישראל לעבוד דווקא בחברה שלכם, אז איך עושים את זה כשחללי העבודה המעוצבים ננטשו ומכונות האספרסו נותרו יתומות? כאן נדרשו החברות לחשיבה אחרת, מחוץ לקופסה.

לדברי אפרת שגב, סמנכ״לית דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט: ״אחד המאפיינים המשמעותיים של החברות שנכנסו השנה לדירוג הוא האופן בו התמודדו עם משבר הקורנה כמעסיקים".

היא מוסיפה כי כפי שניתן לצפות מחברות שנחשבות לחוד החנית של התעשייה בישראל המובילות חדשנות ויוזמה, גם כאן פתרונות יצירתיים צצו ועלו על פני השטח. וכן המעורבות החברתית תפסה מקום נכבד מאוד בסדר היום של החברות וגם בקריטריונים לקביעת מיקום בדירוג.

לצד החברות הוותיקות כמו מיקרוסופט, שמדורגת השנה במקום הראשון, גוגל ישראל ואיירונסורס, נכנסו השנה לדירוג גם חברות מתחומים המתאימים לרוח הזמן. חברות העוסקות בגיימינג, שירותי אונליין ומוצרי ענן, כמו סיילספורס ו-Sciplay, שאנשיהם מספרים בכתבה על התקופה המאתגרת.

מיכל ברוורמן בלומנשטיק מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח צילום: יוסי זליגר
 מיכל ברוורמן בלומנשטיק מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח צילום: יוסי זליגר

"לתת ערך מוסף"

את המקום הראשון בדירוג השנה תופסת, כאמור, חברת מיקרוסופט ישראל. "זה כבוד גדול להיבחר לחברת ההייטק שהכי טוב לעבוד בה", אומרת מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק בתגובה לבחירה. "רווחתם של העובדות והעובדים שלנו היא מאז ומתמיד בראש מעייננו, והתקופה האחרונה מאתגרת ומחייבת אותנו לחשוב מחוץ לקופסה כדי להבטיח שיהיה להם הכי טוב שאפשר. הדבר הראשון בסדר העדיפויות שלנו הוא הדאגה לבריאותם ולביטחונם של העובדים ומשפחותיהם, ובנוסף אנחנו פועלים כדי לתת להם את כל התנאים - גם הפיזיים וגם המנטליים -על מנת לעבוד מהבית בצורה מיטבית.

"אנחנו מחוייבים להציב בפניהם אתגרים מקצועיים, לאפשר להם לפתח טכנולוגיות חדשניות שמשפיעות על מאות מיליוני משתמשים בעולם, ולסייע להם לפעול בנושאים חברתיים הקרובים לליבם" היא מוסיפה. "הנושאים שאנו שמים עליהם פוקוס והפעילויות החברתיות שאנחנו מקדמים נולדים אצלם וממה שבוער בתוכם. מתוך הקשבה להם נוצרה אצלנו פעילות ענפה למען הקהילה, וזה הערך המוסף הגדול שלנו".

לפרטים על דירוגי דן אנד ברדסטריט הקליקו כאן>>

כתיבה, בימוי ועריכה: איתן בייגל

צילום: אורי סקופ