סטארט-אפ | בלעדי

חברת A2Z הישראלית תפרוס עגלות חכמות ברשת המרכולים אוורגרין בארה"ב

במסגרת הפיילוט ישולבו עשרות עגלות חכמות בסניפי הרשת הכשרה, שסניפיה ממוקמים בניו יורק ובניו ג'רזי • לאחרונה חתמה A2Z על הסכם דומה עם הרשת מורטון וויליאמס בניו יורק • בישראל נמצאות העגלות החכמות של A2Z בשלב פריסה ברשת יוחננוף שמחזיקה בכ-6% ממניות החברה

העגלה החכמה של A2Z / צילום: יח''צ
העגלה החכמה של A2Z / צילום: יח''צ

העגלות החכמות של חברת A2Z הישראלית ייכנסו לפיילוט ברשת המרכולים הכשרה אוורגרין שסניפיה ממוקמים בניו יורק ובניו ג'רזי. במסגרת הפיילוט ישולבו עשרות עגלות חכמות בסניפי הרשת. לאחרונה חתמה A2Z על הסכם דומה עם הרשת מורטון וויליאמס בניו יורק.

בישראל נמצאות העגלות החכמות של A2Z בשלבי פריסה ברשת יוחננוף שמחזיקה בכ-6% ממניות החברה (וכ-9% בדילול מלא). על פי דיווחי יוחננוף, השלמת פריסת העגלות בכלל סניפיה תושלם עד לתום הרבעון השני של 2022.

העגלה החכמה של חברת Cust2Mate, מקבוצת A2Z, הנסחרת בבורסה בקנדה, מזהה כל פריט שמוכנס לעגלה והיא מצוידת במסך מגע ומערכת ראייה מרחבית. בסוף הקנייה הקונים לא נדרשים לגשת לקופה והם מבצעים את התשלום ישירות. באמצעות העגלה הקונים מקבלים הצעות פרסונליות לרבות מבצעים בחנות וכד'.

רפי ים, מנכ"ל Cust2Mate מקבוצת A2Z: "אנו נרגשים להכריז על הפיילוט השני שלנו בארה"ב עם רשת הסופרמרקטים אוורגרין, פיילוט שמהווה צעד חשוב בצמיחת החברה. אנו ממשיכים להרחיב את הנוכחות שלנו כדי להפיץ את פלטפורמת העגלה החכמה של Cust2Mate בחנויות ברחבי ארה"ב".