הרכישה מאפשרת ל-BUY2 להגדיל את הפער משאר אתרי הרכישות החברתיות בישראל ■ למרות הרכישה, "דיל היום" לא ייסגר וימשיך לפעול תחת הבעלות החדשה
שורה של מנכ"לים ומומחי שיווק התכנסה כדי לדון בהצלחה המטאורית של הקופונים בשוק הישראלי ■ "כשהופכים את המבצעים האגרסיביים של הקופונים להרגל, ערך המותג נשחק"
השוברים, המעניקים הנחה של 50% לקניות ברשת, נמכרו באתר "דיל היום" ■ מנכ"ל "דיל היום", אייל פלשטיין: "החיבור בין שתי החברות הוביל למבצע מטורף וחסר תקדים"
אייל פלשטיין חושף ל"גלובס" את אחורי הקלעים של אתרי הקופונים והרכישות הקבוצתיות: "בתוך שנה לאנשים יימאס מהקופונים" ■ טוען: "מאז ההקמה של האתר, עדיין לא רשמנו רווח"