אינטרברנד: "קוקה-קולה היא משווקת מותג יעילה ובלתי רגילה, אך אפל וחברות טכנולוגיה נוספות הפכו לילד הפוסטר של קהילת השיווק"
2010 היא השנה ה-11 ברצף בה מובילה קוקה-קולה את מדד המותגים העולמי של אינטרברנד ■ IBM במקום השני ■ BP נגרעה מהדירוג עקב הכישלון בטיפול בדליפת הנפט במפרץ מכסיקו
בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג