אלדו

רשת חנויות נעליים

כתבות אחרונות

 
סניף דגל של אלדו / צילום: יח''צ

קבוצת בריל רוכשת את הזיכיון למותג אלדו

קבוצת בריל, בראשות היו"ר שחר תורג'מן, תשלם 8 מיליון שקל עבור פעילות המותג אלדו בישראל, שבשנים האחרונות נתקל בקשיים • וגם: מה כוללת עסקת הנדל"ן של קשרי תעופה באי היווני פארוס, והמהלך של אתר טרמינל X מקבוצת פוקס: רוכש 51% מעדה לזורגן • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 27.10.2024

צמד-חמד: קבלו את שיתופי-הפעולה המעניינים בענף האופנה

הקלחת הרותחת של שיתופי-הפעולה בתעשיית האופנה תספק גם בעונת הסתיו הקרובה כמה מהדורות מוגבלות ויוצאות דופן ■ הנה כמה שיתופי-פעולה מעניינים במיוחד - מהצנועים, דרך המפתיעים ועד הראוותניים

יעל בן ישראל 11.10.2015
חנות הוניגמן / צילום: תמר מצפי
גולף | לפני כולם

גולף במו"מ לרכישת הוניגמן; המו"מ עם אלדו התפוצץ

המגעים מתנהלים לפי שווי של 105 מיליון שקל, אך מדובר בשלב ראשון של מו"מ, שצפוי להתקדם בימים הקרובים ■ גולף: "אין מגעים ממשיים עם אף חברה"

אילנית חיות 28.10.2014
סם נזרי / צילום: איל יצהר
גולף | לפני כולם

גולף במו"מ לקנות את רשתות הנעליים אלדו וספרינג

לפי הערכות בשוק, המו"מ ינוהל לפי שווי של 140 מיליון שקל לאלדו ■ אם המו"מ יבשיל, תידרש הסכמה של חברת אלדו הבינלאומית

אילנית חיות 28.09.2014
אביזרי אופנה | לפני כולם

אלדו ישראל פותחת רשת אביזרי אופנה: אלדו אקססוריז

הכוונה היא לפתוח 10 סניפים בתוך שנתיים ■ מחזור מכירות האקססוריז ברשת ההנעלה אלדו כיום הוא כ-30 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 19.12.2013

"הקניונים ירו לעצמם ברגל ויצרו בועת קמעונאות הפוכה"

סם נזרי, בעלי רשתות ההנעלה אלדו וספרינג, מרגיש בטוח: הוא מצהיר כי לא יפתח חנויות חדשות מבלי לקבל השקעה כספית מהקניונים, חושב שהקניונים ירו לעצמם ברגליים, ומשיב לטענות על המחירים: "כשאומרים 'יקר' זה סימן מעולה"

אילנית חיות 18.12.2013

רשת הגלידריות האיטלקית אלדו פותחת סניף באוניברסיטת ת"א

בנוסף, הרשת מסיימת בימים אלה מהלך של פתיחת 10 סניפים נוספים בזכיינות

שירות גלובס 17.10.2013

שובו של גטסבי: "גלובס" מציג הפקת אופנה בהשראת הספר "גטסבי הגדול"

הסרט החמישי שנעשה על-פיו הספר "גטסבי הגדול" פותח את פסטיבל קאן

יעל בן ישראל 25.03.2013

הרשתות הכי נחשקות בקניונים: קסטרו, זארה, צומת ספרים, גרג ואלדו

כך עולה מסקר שנערך בקרב 40 מנהלי קניונים ומרכזי מסחר ■ ה"נחשקות" הזאת שווה כסף ומעניקה יתרון תחרותי לאותן רשתות, שזוכות לעדיפות בכניסה לקניון, ללוקיישן מועדף ולעיתים גם לדמי שכירות נמוכים ולמימון בניית החנויות

אילנית חיות 05.01.2013