תג מחיר של 7 מיליון דולר ל־30 שניות פרסומת לא מרתיע מפרסמים רבים מלרכוש זמן פרסום באירוע הספורט הטלוויזיוני הגדול של השנה • האם הפרסומות נגד אנטישמיות הן הצלחה או פספוס, איזו השראה קולנועית בלטה ומי הצטיין - בכירי הקריאייטיב בארץ מנתחים
רשת דאנקן-דונאטס, מכרה כ-22.3 מיליון מניות לפי שווי של 19 ד' למניה - פרמיה מקסימלית של 18% על מחיר ההנפקה ■ ההנפקה מעניקה לדאנקן שווי עדכני של 3.8 מיליארד ד'
הצרכנים בארה"ב מוציאים פחות על תוכניות הדיאטה היקרות שעושות כל מאמץ להשאיר אותם אצלן - אולם השחקניות החדשות בשוק, בהן קראפט ורשתות המזון המהיר, מקדמות תוכניות אחרות בסגנון "עשה זאת בעצמך"
כיצד יוזמה של זכיין של סאבווי הפכה אותה לרשת המזון המהיר הכי צומחת בארה"ב
דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?
אנטישמיותבן אפלקסופרבולפרסוםפרסומות