דאנקן דונאטס

דונאטס, אוכל, מזון, שקיפות כלפי הלקוח / צלם בלומברג
רשת מזון מהיר אמריקנית, מתמחה בדונאטס (מעין סופגניות)

כתבות אחרונות

 
טיילור סוויפט ובן זוגה טרוויס קלסי לאחר שקבוצתו ניצחה בסופרבול / צילום: ap, John Locher

האפקט של טיילור סוויפט, והפרסומות שבלטו בסופרבול

תג מחיר של 7 מיליון דולר ל־30 שניות פרסומת לא מרתיע מפרסמים רבים מלרכוש זמן פרסום באירוע הספורט הטלוויזיוני הגדול של השנה • האם הפרסומות נגד אנטישמיות הן הצלחה או פספוס, איזו השראה קולנועית בלטה ומי הצטיין - בכירי הקריאייטיב בארץ מנתחים

גלית חתן 12.02.2024

הנפקה מתוקה: דאנקן דונאטס גייסה אמש 422 מיליון דולר

רשת דאנקן-דונאטס, מכרה כ-22.3 מיליון מניות לפי שווי של 19 ד' למניה - פרמיה מקסימלית של 18% על מחיר ההנפקה ■ ההנפקה מעניקה לדאנקן שווי עדכני של 3.8 מיליארד ד'

גיא קצוביץ' 27.07.2011

מה מתכננות השחקניות המרכזיות בתעשיית הדיאטה בארה"ב?

הצרכנים בארה"ב מוציאים פחות על תוכניות הדיאטה היקרות שעושות כל מאמץ להשאיר אותם אצלן - אולם השחקניות החדשות בשוק, בהן קראפט ורשתות המזון המהיר, מקדמות תוכניות אחרות בסגנון "עשה זאת בעצמך"

אדוורטייזינג אייג' 02.03.2010

הגימיק שהפך לאסטרטגיה

כיצד יוזמה של זכיין של סאבווי הפכה אותה לרשת המזון המהיר הכי צומחת בארה"ב

שמחה סיגן 18.11.2009

מסירים את הכפפות: המיתון בארה"ב הפך את הפרסום ההשוואתי הבוטה לצו השעה

דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?

אדוורטייזינג אייג' 09.06.2009