בעולם של רשתות חברתיות, דברור כלפי חוץ הוא חלק מהחוסן של חברה
הענקת משמעות לארגון או לחברה עסקית מביאה מוטיבציה לעובדים ותשואה לבעלים
הקוד האתי של 'גלובס' מבטא חשיבה מחודשת על אתיקה עיתונאית • הציפייה היא שעקרונותיו יהיו נקודת כיוון עבור מערכות אחרות, עבור מועצת העתונות
לאורך עמודי הדוח פרסנו את החזון והערכים, דרשנו שקיפות ודיברנו על דוגמה אישית. אנו גאים להציג כאן את הנושאים בעלי האופי העסקי והתפעולי שבהם התחלנו לטפל, וגם להצביע על הדרך שעוד יש לנו לעשות
כך הביא חוסר האמון ליצירת מערכת המנטרלת את עצמה, צורכת משאבים מן הציבור, ואינה תומכת בצרכיו העסקיים והאזרחיים
בתוך תהליך התחדשות שכזה חשוב מה עושים אך לא פחות חשוב מה לא עושים: לא מתמנפים עד בלי די, לא שוברים את כללי האתיקה ולא עושים מהלכי סרק כמו שינוי לוגו, צבע או פונט, רק למען השינוי
'גלובס' פורץ דרך ביחסים שבין העיתון לבעלי העניין ומאפשר לעורכים ולכתבים לממש את השליחות שעומדת בבסיס המקצוע
דוח האמון הוא ביטוי למחויבות שלנו לתת ייצוג למגזרים שונים, ולשמר יראת הכבוד שצריכה ללוות אותנו כאשר אנחנו באים לעשות שימוש במקלדת
זיהיתי את האפשרות להיות חלק מיצירתה של עיתונות שמכבדת עסקים קטנים כגדולים, שמשתמשת בכוחה גם לחשוף מחדלים ועוולות, אך לא שוכחת לדבר על פתרונות
"התפקיד שלנו הוא לא להיות ׳נגד׳ אף אחד. והוא גם לא להיות ׳ימנים׳ או ׳שמאלנים׳ ולא ׳קפיטליסטים׳ או ׳סוציאליסטים׳"
אברהם ביגראלונה בר אוןגלובסנעמה סיקולרעדן בר טלענת אגמון