דוח האמון של "גלובס" מתפרסם היום זו השנה השלישית ברציפות • המטרה: לבדוק את עצמנו ביחס לעקרונות ולערכים שהצבנו לעצמנו ולשתף את הקוראים, בשקיפות מלאה, בהישגים, בהתלבטויות ובטעויות
כך אמר משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" • החברה המשיכה למחזר קפסולות משומשות, מאחר ו"גם בתקופת המשבר לא רצינו לזנוח את ההיבט הסביבתי, זהו אחר מהעקרונות המובילים שלנו"
בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" אמרה מו"ל "גלובס" אלונה בר און כי עיתונות כלכלית בריאה לא תוכל להמשיך לדבר רק על חלק מזערי מהמדינה, אלא גם על עצמאים ועסקים קטנים, פריפריה, נשים, החברה החרדית והחברה הערבית
טום רוזנסטיל, מנכ"ל המכון האמריקאי לעיתונות, חושב שצריך להתנגד לתפיסה ש"עיתונות היא רק סוג של דעה" • בראיון לקראת פרסום דוח האמון השנתי של "גלובס" המתפרסם ביום חמישי, הוא מסביר מדוע אסור לעיתונאים להגיד "לעזאזל עם הכללים"
גבולות אתיים צריכים לשקף עקרונות שלא התקבלו כלאחר יד ושנערך בהם דיון מעמיק • בריחה מן הצורך לקבוע אותם היא בריחה מאחריות
בימים בהם כלי תקשורת עומדים למשפט, בין היתר על סחר באמון הציבור, אנו מאמינים שראוי שקוראי "גלובס" יידעו מהם הערכים המובילים אותנו בעבודתנו, שיבינו כי הערכים נוסחו ונגזרו מחזון שזכה למעמד מיוחד עם רכישת העיתון מבעליו הקודמים
אחריות תאגידיתאלונה בר אוןאתיקהגלובסמשה מרינגיף הקורונהעיתונאיםעיתונות