דוח אמון 2020

כתבות אחרונות

 
דוח אמון 3 / עיצוב: גלובס

מזון בריא לתודעה בריאה: דוח האמון של "גלובס" לשנת 2020

דוח האמון של "גלובס" מתפרסם היום זו השנה השלישית ברציפות • המטרה: לבדוק את עצמנו ביחס לעקרונות ולערכים שהצבנו לעצמנו ולשתף את הקוראים, בשקיפות מלאה, בהישגים, בהתלבטויות ובטעויות

אלונה בר און 25.06.2020
משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס חומר למחשבה  / צילום: איל יצהר, גלובס

"לשני שלישים מהעובדים שלנו נעלם התפקיד בין-רגע - אבל המשכנו להעסיק אותם"

כך אמר משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" • החברה המשיכה למחזר קפסולות משומשות, מאחר ו"גם בתקופת המשבר לא רצינו לזנוח את ההיבט הסביבתי, זהו אחר מהעקרונות המובילים שלנו"

הילה ויסברג 24.06.2020
אלונה בר און, מו"ל גלובס, בכנס חומר למחשבה  / צילום: איל יצהר, גלובס

"לעולם האחריות התאגידית יהיה קשה לפרוץ קדימה בלי עיתונות כלכלית שמטפחת אותו"

בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" אמרה מו"ל "גלובס" אלונה בר און כי עיתונות כלכלית בריאה לא תוכל להמשיך לדבר רק על חלק מזערי מהמדינה, אלא גם על עצמאים ועסקים קטנים, פריפריה, נשים, החברה החרדית והחברה הערבית

אלונה בר און 24.06.2020
ראיון

"שקיפות העבודה העיתונאית הופכת להיות הדבר הכי חשוב בימינו"

טום רוזנסטיל, מנכ"ל המכון האמריקאי לעיתונות, חושב שצריך להתנגד לתפיסה ש"עיתונות היא רק סוג של דעה" • בראיון לקראת פרסום דוח האמון השנתי של "גלובס" המתפרסם ביום חמישי, הוא מסביר מדוע אסור לעיתונאים להגיד "לעזאזל עם הכללים"

אסף אוני 23.06.2020
גלובס / צילום: גלובס
דעה

על חשיבותם של גבולות אתיים בעולם העיתונות

גבולות אתיים צריכים לשקף עקרונות שלא התקבלו כלאחר יד ושנערך בהם דיון מעמיק •  בריחה מן הצורך לקבוע אותם היא בריחה מאחריות

ד״ר תהילה שוורץ אלטשולר 23.06.2020
הדפסת עיתון "גלובס" / צילום: איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

למה עיתון זקוק לערכים, ומדוע לפרסם אותם?

בימים בהם כלי תקשורת עומדים למשפט, בין היתר על סחר באמון הציבור, אנו מאמינים שראוי שקוראי "גלובס" יידעו מהם הערכים המובילים אותנו בעבודתנו, שיבינו כי הערכים נוסחו ונגזרו מחזון שזכה למעמד מיוחד עם רכישת העיתון מבעליו הקודמים

בעז רקוץ' 22.06.2020