החברה שהוקמה ע"י יאיר רביד ודן מנו פיתחה פלטפורמה לניהול טרנזקציות מרחוק • הגיוס הנוכחי מביא את החברה לסך גיוסים של 5 מיליון דולר
GlossyBox הוא מיזם קוסטמיקה אינטרנטי המציע לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ■ סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל, מחפש לייצר סינרגיה עם פעילות מגזין "את"
בשנת 2008 שינה דן מנו את כל מה שחשבנו עד אז על טלוויזיה בישראל ■ חזרנו לפגוש את מי שהגיע למקום הרביעי ברשימת המשפיעים בתקשורת באותה שנה - ומצאנו מנכ"ל מחושב של מיזם מבטיח, שממשיך לדהור על הצלחת הריאליטי ההוא