השנה של מנכ"ל ובעלי רשת קמעונאות המזון ויקטורי, אייל רביד, הייתה מורכבת: הוא איבד את אביו, בילה במשרדי רשות התחרות אבל גם פתח תת־רשת חדשה ונלחם נגד העלאות המחירים • בראיון לגלובס הוא מספר מדוע הוא לא מאמין במותג הפרטי, ועל מה הוא מצטער השנה
בעזרת מצלמות אבטחה, בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת, המערכת של חברת דריל מאפשרת לקמעונאים לשפר את תהליך הרכישה של הלקוחות • המנכ"לית לנור דניאל: "המדגם שלנו הוא אנונימי לחלוטין"
צמד היזמות שמאחורי הסטארט־אפ הצעיר דריל שואפות לעשות לסופרים את מה שעשה הדאטה לקניות ברשת - ולגלות מה עובר ללקוחות בראש כשהם מסתובבים בהם • מחקר ראשוני שעשו בוויקטורי כבר מפריך לא מעט מהמיתוסים ששולטים בעולם הקמעונאות, ובעקבותיו הפכה הרשת למשקיעה העיקרית • המנכ"ל אייל רביד: "המכירות קפצו ב־70%-50% בכל קטגוריה שנבחנה"
אייל רבידדאטהטכנולוגיה: סטארט-אפיםיוקר המחיהסופרמרקטקמעונאותקרפורראייה ממוחשבתרשת ויקטורירשתות שיווק