כוונתו של המחוקק בחוק הספאם מחמיצה בחלקה את מטרתו
הנתבעת, חברת אור הקסם בע"מ המשווקת מוצרי דיאטה וטיפול בהפרעות קשב, שיגרה לקו הטלפון של התובעים הודעות שיווקיות מוקלטות
מה הקשר בין פלאפון, איל מקיאג', קלאב רמון, טיב טעם וסטימצקי? כולן הטרידו לקוחות ע"י הפצת דואר שיווקי - וכולן יפצו אותם באלפי שקלים ■ בתי המשפט החמירו את הענישה, וכל שנותר הוא לנצל את הכלי הפשוט הזה ולתבוע
למרות חוק הספאם, ההודעות השיווקיות לא מפסיקות להציף את הסלולרי ואת תיבות המייל, כשלעתים קרובות הצרכן לא מצליח לאתר את השולח או להסיר את שמו מרשימת התפוצה ■ הבשורות הטובות: מי שתובע זוכה לפיצוי כספי נאה
התביעה טענה כי חברת הנדל"ן העוסקת בין היתר בשיווק נכסי נדל"ן באמצעות האינטרנט, הפרה את התיקון לחוק שנכנס לתוקף בתחילת דצמבר, בכך ששלחה 2 הודעות דואר פרסומיות, ללא אישור מבעל תיבת הדוא"ל ולא ציינה בכותרת ההודעה כי מדובר בפרסומת