גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השישי ברציפות שהפרסומת לבזק מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 970 אלף שקל - של הוט
Twisted Fly: מרבית השיחות ברשת אודות הפרסומת עסקו במצבו המשפטי של הזמר המככב בקמפיין
תהרגו אותי, אני לא מצליח להבין את הקמפיין החדש של "ישראל עדיין מתייבשת"
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
טוענות כי הקמפיין הסב להן נזקים בסך של כ-850 אלף שקל, מאחר שלקוחות רבים ביטלו את הזמנותיהם נוכח הפרסומים של רשות המים ■ "אמירות כגון 'הקיץ לא נשקה את הגינות' מפי סלבריטאים הפכו לדבר שבשגרה"
הרשות מסרה על הצלחת הקמפיין "ישראל מתייבשת" מנכ"ל ארגון עובדי המים: "רשות המים שוב עושה עוד מאותו הדבר. לא החסכון של צרכנים פרטיים הוא שיפתור את משבר המים"
אורי שנידשאהשקיהחסכמיםקמפייןרשות המיםשעון חול