מטוס ראש הממשלה "כנף ציון", שהפעלתו הוקפאה על ידי הממשלה הקודמת, יהיה מטוס הנסיעות הרשמי של נתניהו • ככל הנראה, הטיסות הראשונות יופעלו על ידי טייסים של התעשייה האווירית, ובהמשך על-ידי טייסים ייעודיים שחיל האוויר יקצה לכך
דוח המבקר שפורסם בתחילת החודש גרר כותרות רבות באשר לעלות מטוס "כנף ציון", אך כותרות אלו מטעות ואינן מתייחסות לעיקר • הפעלת המטוס כמעט ואינה יקרה יותר מהמצב הקיים, בעלת יתרונות רבים, וכלל לא בטוח שיש אפשרות למכור את המטוס שרק מחכה לשימוש ובינתיים מעלה אבק
מה נכתב ומה לא נכתב בדוח מבקר המדינה שבדק את העלויות הכבדות של המטוס הייעודי שאמור לשמש את ראשי המדינה? • וגם: האם יש סיכוי למכור את המטוס? הדוגמאות מהעולם לא מעודדות
מבקר המדינה מפרט על הסיבות לכך שההשקעה במטוס "כנף ציון" האמירה לכ-600 מיליון שקל: תהליכי קבלת החלטות פגומים, עבודת מטה ומחקר לקויה וחסרה, הצגות חסר של עלויות, שינויים תכופים שנעשו לאחר אישור המכרז לרבות בתחומים שוליים כמו עיצוב פנים • משרד רה"מ: מטוס "כנף ציון" השלים באחרונה את הליכי הרישוי; נבצע הפקת לקחים
בנימין נתניהודוח מבקר המדינה 2022המועצה לביטחון לאומיהתעשייה האווירית (תע"א)יאיר לפידיצחק הרצוגמטוס פרטימטוסיםמשרד ראש הממשלהמתניהו אנגלמן