חברת אופנת ספורט
מנייקי ומאדידס הוא לא מוטרד, ממספר הרצים בישראל הוא מופתע לטובה, ועל ה-BDS הוא לא שמע: מנהל אזור אירופה, אפריקה והמזה"ת של סאקוני, ז'אן פייר פטי, מספר בראיון ל"גלובס" על האסטרטגיה של המותג
וגם: רשת סאקוני משקיעה מיליון שקל בסניף חדש שייפתח בנמל תל-אביב
גם בביקור של 24 שעות בישראל, נשיא חברת אופנת הספורט סאקוני, ריצ'י וודוורת', לא ויתר על ריצה בנמל ת"א ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הצלחת החברה בשוק המקומי ועל טרנד הריצה שמתגבר דווקא בתקופות של משבר כלכלי