סקנד לייף

כתבות אחרונות

 

לאן הולכים הנכסים הדיגיטליים אחרי המוות?

אדם צובר בחייו יותר ויותר רכוש דיגיטלי, כמו שמות דומיין, חשבונות דואר אלקטרוני, נכסים באתרים כמו סקנד לייף ופייסבוק ועוד ■ הצורך בטיפול בנכסים אלו אחרי המוות הופך לנפוץ יותר, השוק הפוטנציאלי עצום, וכמה חברות כבר מציעות פתרונות

פייננשל טיימס 02.06.2010

לידיעת המשווקים: מה מניע את קהל היעד של בני 18-35?

YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים

אושיק רושינק 19.02.2010

חברת האינטרנט Second Life נאחזת במציאות: טוענת לצמיחה למרות הספקנות

מספר המשתמשים הפעילים בסקנד לייף עלה ב-25% מספטמבר שעבר, והזמן והכסף שהם מוציאים על העולם הווירטואלי שלה גדלו בשיעור דומה

שירות גלובס 15.03.2009