עשור לאחר שמאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו לשעבר, שמה את ישראל על המפה עם מערכת הפרסום "ג'מיני", החליטה החברה להרוג את המוצר שנחשב בעבר לתרנגולת שהטילה ביצי זהב • כל המהנדסים בג'מיני יוכלו להחזיק במשרתם לטווח של 6 עד 18 חודשים - תקופת הזמן בה תיארך האינטגרציה עם טאבולה
נקסאר הישראלית רכשה את הסטארט-אפ האמריקאי-פורטוגלית וניאם, בעסקה נמוכה יותר משוויו המקורי • המוצר של וניאם מסייע להוזיל את עלויות התקשורת בין רכבים לרשתות אינטרנט, והרכישה תאפשר לנקסאר להציע שירותים ליצרניות הרכב
ג'מיניחברות הייטקחברות תקשורתיאהומיזוגים ורכישותמריסה מאיירפיטוריםפרסום באינטרנטפרסום דיגיטליקיצוצים