עתיד ללא עשן

כתבות אחרונות

 
דגש על מועמדים לעבודה, חוויית המפגש שלהם עם הארגון מקבילה לחוויית הלקוח במחלקת השיווק / צילום: Shutterstock

השינוי בארגון מתחיל מבפנים: "אנחנו פועלים כמו סטארט-אפ"

חברת פיליפ מוריס בע”מ המקדמת את חזונה לעתיד ללא עשן, מתאימה עצמה למגמות עכשוויות בעולם העבודה • הדגש הוא על אימוץ גישה חדשנית, דיגיטלית, ממוקדת לקוחות וצרכנים ומבוססת דאטה; כזו ששמה את ההון האנושי במרכז על מנת לשנות את עצמה ואת הענף בו היא פועלת

25.02.2021