קובי ברקי

קובי ברקי
פרסומאי ומנהל קריאייטיב, שותף במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין

כתבות אחרונות

 
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

"אריה הזהב": למה הזכייה בפסטיבל קאן חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2014

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

פסטיבל קאן הוא איבר חיוני

לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה

קובי ברקי 28.06.2009

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2009