לראשונה, התוכנית תפעל כפי שפועלות תוכניות דומות של חברות תעופה מתחרות ברחבי העולם • בין היתר, לקוחות פעילים יוכלו ליהנות מתוקף בלתי מוגבל של נקודות, שיותאמו למספר המיילים שחבר המועדון טס • המנכ"ל רונן גלפרין: "התוכנית החדשה מציבה אותה בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם"
מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של חברת התעופה אל על, ששוויו גבוה מזה של החברה עצמה, נכנס לתפקידו בשיא תקופת הקורונה • בראיון ראשון מספר רונן גלפרין איך השתכנע להצטרף לחברה בשעת משבר, על האמוציות סביב המותג ("רמת המעורבות של החברים מטורפת") ועל העסקה המסתמנת עם הפניקס ("תאפשר לי להרחיב את הפעילות בתחום הביטוח ובתחום האשראי")
אל עלהנוסע המתמידחברות תעופהטיסות