רן דותן

רן דותן - מנכ
מנכ"ל נילסן ישראל

כתבות אחרונות

 

נילסן: מכר המותג הפרטי בארץ - מהנמוכים בעולם המערבי

בישראל מהווה המותג הפרטי 5% מהמכר, לעומת 46% בשווייץ ■ המותג הפרטי בארץ פעיל ב-65% משוק מוצרי הצריכה ■ חנויות ההבי דיסקאונט מתחזקות ■ הצרכנים בעולם צמצמו הוצאות על ביגוד, מזון בטייק אווי ובילויים

אילנית חיות 04.03.2010

מדואופול למונופול? נילסן וסטורנקסט במשא-ומתן למיזוג

שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים

אילנית חיות 20.07.2009