מבחינת העיצוב והסנסציה ברחוב, השירוקו מצליחה לא רע, ולמרות שזו לא מכונית ספורט נטו היא מציעה פשרה הולמת בין נוחות לביצועים ■ ללא ספק, מדובר במכונית שגורמת לבעליה להרגיש טוב - ובכך אסור לזלזל
כל המכוניות שב-2009 יגרמו לנוהג בהן להרגיש מעט יותר ספורטיבי בלי ללכת לחדר הכושר פורשה מציגה את הקאיין, בוקסטר והפאנמרה פולקסוואגן מציעה את השירוקו לאוהבי השרירים מציעה שברולט את הקמארו האינפיניטי G37 תגיע לכאן עם 320 כ"ס
מחירי הגולף האוטומטית יחלו ב-129 אלף שקל, ומחירי השירוקו האוטומטית יחלו בכ-180 אלף שקל הגירסה החזקה ביותר של השירוקו כוללת מנוע TSI, 2.0 עם 200 כ"ס ותיבת הילוכים DSG בעלת 7 הילוכים, והיא מסוגלת לזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות