ארקיע תפעיל לראשונה בתולדותיה מחלקת עסקים בטיסותיה הבינלאומיות לניו יורק, לטענת החברה בזכות הביקושים הגבוהים להם זוכה הקו.
● רשות שדות התעופה נגד ארקיע: מנסה לצמצם היצע ולפגוע בתחרות ובשירות
● החות'ים יורים, אך בינתיים זה לא מבריח מכאן את חברות התעופה
● החל מ-5,000 דולר לכרטיס: הדור הבא של המחלקה הראשונה במטוס
מחלקת העסקים החדשה תופעל החל מ-14 במאי 2025. הטיסות יבוצעו באמצעות מטוסי איירבוס A330-200, שהושכרו על-ידי ארקיע לצורך הקו, ויצוידו ב-18 מושבים שנפתחים למיטות שינה באורך מלא. מחיר כרטיס הלוך-ושוב במחלקה החדשה יתחיל מ-3,500 דולר.

מחלקת הביזנס של ארקיע בטיסות לניו יורק / צילום: ארקיע
המטוסים יוחכרו מחברת התעופה הבולגרית גוליבאייר, שמפעילה צי מצומצם של מטוסים רחבי-גוף ומתמחה בטיסות שכר ובחכירת מטוסים לחברות אחרות. בקיץ האחרון פעלה גוליבאייר גם בישראל, כשסיטונאית התיירות "השטיח המעופף" הפעילה באמצעותה טיסות שכר במסגרת חבילות נופש ליעדים באגן הים התיכון ובמזרח אירופה.
על-פי הודעת ארקיע, מחלקת העסקים תכלול מושבים נוחים עם אפשרות שכיבה מלאה, שתי ארוחות חמות, הטבת כבודה נרחבת, ערכת נוחות, ומערכת בידור אישית וגישה לטרקליני עסקים הן בישראל והן בשדה התעופה JFK. עוד נמסר כי שירות ה-VIP יכלול דלפקי בידוק ייעודיים, נעלי בית, שמיכות, אוזניות אישיות ומבחר אלכוהול ותוספות קולינריות.
כזכור, בינואר השיקה ארקיע את הקו לניו יורק בשיתוף-פעולה עם היוזמה של ההייטקיסטים ממטה ההייטק המכונה "טק אייר". הטיסות התבצעו עד כה במטוסי איירבוס 330-900 NEO, שהופעלו על-ידי חברת התעופה הספרדית-פורטוגזית Iberojet. כרטיסי הטיסה החלו ממחיר 1,199 דולר לכרטיס הלוך-ושוב, וטיפסו מעלה בתקופות הביקוש למעל 2,000 דולר לכרטיס במחלקת התיירים.
נכון להיום ניתן לטוס לניו יורק בביזנס ישירות עם אל על ויונייטד. מתחילת חודש אפריל ניתן יהיה לטוס גם עם דלתא, אם לא יהיו שינויים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.