BCE

כתבות אחרונות

 

מהלכי התוכן השיווקי הבולטים במאי: "הישרדות" עם סובארו B9 ואופנוע הים sea-doo

Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

הפעילות של הראל ביטוח ב"המרוץ למיליון" - התוכן השיווקי האפקטיבי בחודש אפריל

Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009