Group M

זרוע רכש המדיה המובילה של תאגיד הפרסום WPP

כתבות אחרונות

 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

גוגל, פייסבוק ואמזון מרוויחות משינויים בשוק הפרסום בעקבות הקורונה

בפעם הראשונה אי-פעם, פרסום דיגיטלי אחראי השנה ליותר ממחצית מהסכום שהוצא על פרסומות בארה"ב

וול סטריט ג'ורנל 02.12.2020
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02.12.2014

הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה

הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

הגוש החוסם של חומסקי ויוניוב

גם אם הממונה תטרפד את Group M, היא תצטרך לבדוק את פורמט יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

אורן יוניוב ואייל חומסקי יקימו חברת רכש מדיה בפורמט Group M

Group M מאגדת את רכש המדיה של כל החברות מקבוצת WPP ואחראית על 20% מרכש המדיה בעולם ■ יוניוב מנהל מגעים עם Group M כדי לייצגה בישראל ■ אם תוקם - תהיה זו חברת רכש המדיה הגדולה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009