החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP
מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG
רמי שלמור השעה את מינויו כיו"ר איגוד משרדי הפרסום כדי להיאבק בפרידן ובשילוח: "החיבור בין מקאן לראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ" אודי פרידן בתגובה: "זה ספין נוסף של שלמור"