ערוץ החדשות החדש i24NEWS בעברית בחר במשרד הפרסום FCB TLV & atomi מקבוצת IPG להוביל את קמפיין העלייה לאוויר • בשלב הראשון הקמפיין כולל שלטי חוצות ודיגיטל, ובהמשך יעלה פרסום גם בטלוויזיה - אם כי לא בערוצי הברודקאסט
אחרי שנים שבהן משרדי הפרסום הגדולים בארץ נמכרו אחד־אחד לתאגידים בינלאומיים, באו זיו קורן וניב חורש ועשו בדיוק את ההפך • בקיץ האחרון, רכשו המנכ"לים המשותפים של ראובני־פרידן את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית IPG, שהחזיקה בו שנים • בראיון הם מספרים איך כמעט הכפילו את המחזור
החברה, המוערכת ב-8.5 מיליארד דולר, עשויה להימכר לאחת מקבוצות הפרסום הבינלאומיות - פובליסיס, אומניקום ו-WPP
מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG
רמי שלמור השעה את מינויו כיו"ר איגוד משרדי הפרסום כדי להיאבק בפרידן ובשילוח: "החיבור בין מקאן לראובני הוא פגיעה בתחרות, ואת המורסה הזאת צריך לפוצץ" אודי פרידן בתגובה: "זה ספין נוסף של שלמור"
דודי שמעוניזיו קורןמיזוגים ורכישותמשרדי פרסוםניב חורשפטריק דרהיפרנק מלולקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום