גיליונות ספטמבר של תעשיית האופנה כבר נחתו על המדפים בארה"ב ובאירופה. מה הם מנבאים? ■ מבט על תעשיית המגזינים המתמודדת עם משבר מתמשך
למרות התחזיות הקודרות לתעשיית הדפוס, יש מגזינים שלא מפסיקים להתחזק ■ על הפרק: שיתופי-פעולה חדשניים שמיישמים בחוכמה את החיבור לדיגיטל
לפי מקורבים, תאגיד מרדית' ירכוש את כל המגזינים של TIME מלבד שלושה - "Time", "פורצ'ן" ו"ספורטס אילוסטרייטד", תמורת 2.4-3 מיליארד דולר
בעולם שבו הכל מדיד, גם גופי ואנשי מדיה אפשר למדוד באופן כמותי ■ קבלו את הדירוג האלטרנטיבי של המצייצים הידועים ■ לפרויקט 100 המשפיעים בתקשורת של "פירמה"
VOGUEאופנהמגזיניםקוסמופוליטן