סיימון דומנקו, העורך הראשי של מספר מגזינים ואתרי אינטרנט ובהם "אד אייג'", מתאר בראיון ל"גלובס" את האתגר הגדול ביותר של תעשיית המדיה: "היא נמצאת בתחרות מול כל דבר, אפילו מול המשחק הכי מטופש"
למרות התחזיות הקודרות לתעשיית הדפוס, יש מגזינים שלא מפסיקים להתחזק ■ על הפרק: שיתופי-פעולה חדשניים שמיישמים בחוכמה את החיבור לדיגיטל
מגזין המתכונים עבר מהפך, והוא מתמקד היום בתרבות אוכל וטרנדים בתחום
עפ"י סקר מיוחד שערך מגזין "אד אייג'", 55% מפרסמים בפייסבוק - אך ישנן טענות לגבי מורכבות התהליך והיעילות שלו
עפ"י "אד אייג'", המחיר הממוצע של ספוט של 30 שניות בתוכניות אלה הוא 468-640 אלף דולר
כתבי-העת המופיעים בדירוג לשנת 2011 הצליחו להגדיל את עמודי הפרסום ומספר המנויים שלהם, בעזרת שערים אטרקטיביים, שיתוף-פעולה עם רשת טלוויזיה ואפליקציות אייפד מוצלחות
כנס הדיגיטל של "אד אייג'" סיפק במה לכיוונים החדשים שאליהם זורמים עולמות הניו-מדיה והקמעונאות הדיגיטלית ■ מהחיבור של פייסבוק לעולם הבידור ועד לצעד הבא של רשת CBS
אבי קלאסן, עורכת "אד אייג'", טוענת כי אחת הדרישות מהעיתונאים בימינו היא להיות פעילים במדיה החברתית, ומסבירה למה לא הייתה למגזין ברירה אלא להוסיף טוקבקים לכתבות באתר
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
מחקר מיוחד של מגזין "אד אייג'" מסמן את המגמות העולמיות בצריכת מדיה: במה צופים ברחבי העולם - ומה יקרה בדור הבא?
לכאורה עברו הנשים דרך ארוכה מהאופן בו הוצגו בפרסומות משנות ה-50, אבל מחקר חדש של JWT ו"אד אייג'" מראה כי גם היום תפיסת הפרסומאים את האישה היא פשטנית מדי
יצרנית הרכב ויתרה על כספי הסיוע של הממשלה, אך יצאה מהמשבר בזכות מוצריה המשופרים, רעיונות קריאייטיב שצמחו מלמטה ובום יח"צני חד-פעמי
העריכה המושחזת של מגזין הקניות מביאה את תובנות עולם הרשת לפרינט ■ ב-6 החודשים הראשונים של 2010 עלו מכירות המגזין ב-15%, ומספר המנויים זינק ב-36.1%
הקמפיין דומה לקמפיין אמיתי של נייקי שפורסם לפני 5 שנים, ולא ברור מי עומד מאחורי המודעה החדשה והמזויפת
מו"ל ועורך "אדוורטייזינג אייג'", שדיבר בוועידת התקשורת ונתח שוק, שיבח את הדרך אליה הולך "מעריב" ■ "אי-אפשר להצליח היום במדיה בלי לעסוק בטכנולוגיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
דייויד קליין עומד כיום לא רק בראש מגזין הפרסום והמדיה החזק בעולם, אלא מוביל קבוצה שעוסקת בכל הנגזרות של עולם הפרסום - אתרי אינטרנט, מחקרים ובלוגים ■ "הדרך לשרוד שינוי היא להבין איך אתה עושה כסף בכל מדיה"